Pracownik biurowy/ specjalista ds. sprzedaży

Pako HR
  • Rzeszów, podkarpackie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Twój zakres obowiązków:
- Realizacja założeń sprzedażowych i marketingowych firmy w tym:
Aktywna sprzedaż usług firmy, samodzielne pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje i finalizacja sprzedaży-domykanie kontraktów, również z klientami zagranicznymi.
- Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych.
- Analiza wyników sprzedażowych i marketingowych wraz z raportowaniem działań.
- prace biurowo-administracyjne
- sporadycznie: tworzenie postów/ treści blogowych na fp, stronę firmową

Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- silna orientacja na cel i wyniki
- Znajomość technik sprzedażowych
- samodzielność
- dobra organizacja czasu pracy
- j. angielski na poziomie B2 lub wyżej

Mile widziane:
- znajomość Agencji Pracy
- znajomość innych języków

Pracodawca oferuje

- Stała podstawa + Premie za wyniki sprzedażowe (plan sprzedażowy ustalamy przed rozpoczęciem pracy)
- Wszystkie narzędzia do pracy (laptop, telefon, praca w siedzibie firmy)
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert