Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 25.04.2024

Starszy inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny służby-pracy

Biuro Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca o charakterze administracyjno-biurowym w systemie jednozmianowym,

- praca w siedzibie Biura oraz poza nim,

- praca w godzinach 8:15 – 16:15,

- budynek przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych), brak windy,

- praca biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego,

- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, telefon, faks),

- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,

- stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23,

- infrastruktura budynku przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, brak windy;

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,

niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

  • przeprowadzanie kontroli warunków służby – pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby-pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią oraz niepełnosprawni
  • koordynowanie realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby-pracy w Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną służbą lub wykonywaną pracą
  • sporządzanie i przedstawianie Komendantowi BSWSG, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby-pracy zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy i pracowników oraz poprawę warunków służby-pracy
  • przeprowadzanie szkoleń wstępnych pracowników i funkcjonariuszy w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby-pracy
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków
  • współdziałanie ze Służbą Zdrowia sprawującą profilaktyczną opiekę zdrowotną nad funkcjonariuszami i pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników
  • udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby-pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących funkcjonariuszami lub pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby-pracy

Wymagania

  • wykształcenie: średnie - z tytułem technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; - staż pracy: co najmniej 3 lata w służbie bezpieczeństwa i higieny pracy dla kandydatów posiadających tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracy, natomiast w przypadku kandydatów posiadających wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy – staż pracy w obszarze nie jest wymagany;
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
Powrót do listy ofert