Asystent/ka ds. umów – Pracownik biurowy

PGB Human Resources Sp. z o.o.
  • Warszawa, mazowieckie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Agencja Personalna PGB Human Resources dla swojego stałego Klienta, wykonawcy instalacji elektrycznych i teletechnicznych, poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent/ka ds. umów – Pracownik biurowy

Obowiązki:
Sporządzanie dokumentów i umów na podstawie formularzy i wzorców.
Analizowanie dokumentacji, tworzenie notatek.
Prowadzenie elektronicznej korespondencji wewnątrz firmy oraz z klientami i podwykonawcami.
Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami online.
Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania


Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie administracyjne / prawnicze.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, biegłe posługiwanie się edytorem tekstu.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Samodzielność i odpowiedzialność.
Komunikatywność, umiejętności interpersonalne.

Oferta:
Praca w prężnie rozwijającej się, wielokrotnie nagradzanej biznesowo firmie.
Rodzaj umowy zależny od preferencji zatrudnionej osoby.
Praca w stałych godzinach 9:00-17:00.
Bardzo dobre wdrożenie merytoryczne.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy