Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 12.04.2024

Inspektor w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

  • nadzoruje utrzymanie czystości w obiektach i terenu wokół obiektów, prawidłowe wykorzystanie powierzonego sprzętu, urządzeń i innego mienia
  • nadzoruje prawidłowe wykorzystanie pomieszczeń służbowych, w tym pomieszczeń czasowo wolnych
  • opracowuje tabelę opłat za korzystanie z pokoi internatowych i gościnnych
  • nadzoruje i organizuje wywóz zniszczonych dokumentów-makulatury z obiektów administrowanych przez Oddział
  • współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Komendy Głównej SG w zakresie konserwacji i napraw powierzonego mienia, organizowania transportu osób i mienia Wydziału pomiędzy obiektami SG
  • określa planowane wydatki finansowe ich celowości w zakresie utrzymania obiektów administrowanych oraz sprawdza wykonanie usług i związanych z nimi dokumentów
  • przygotowuje projekty wniosków w zakresie drobnych zakupów i usług dotyczących potrzeb obsługi obiektów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy
  • znajomość przepisów w zakresie administrowania nieruchomościami
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) w tym programu Excel, Word
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność argumentowania i negocjowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie - B1
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy