Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 12.04.2024

Starszy inspektor w Wydziale Administracyjnym Biura Logistyki KG PSP

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Praca w siedzibie Urzędu.

  • Przyjmowanie zamówień na przedmioty umundurowania, środki ochrony indywidualnej, przedmioty ekwipunku osobistego i odzieży oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Prowadzenie kart mundurowych oraz kart odzieży ochronnej i roboczej strażaków i pracowników obsługi zatrudnionych w KG PSP w systemie Ft-UM7.
  • Planowanie i realizacja świadczenia usług zewnętrznych z zakresu usług krawieckich i obszywania umundurowania.
  • Sporządzanie zestawień do wypłaty równoważnika pieniężnego za umundurowanie oraz ekwiwalent za pranie odzieży roboczej pracowników obsługi.
  • Tworzenie druków zamówień będących w kompetencji Biura Logistyki i przedkładanie ich do podpisu osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu KG PSP.
  • Rozliczanie realizowanych zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności opisywanie faktur na zakupy i usługi realizowane w związku z prowadzona gospodarką mundurową.
  • Wystawianie asygnat rozchodów magazynowych MW (wydanie wewnętrzne) na podstawie zapotrzebowania złożonego przez pracowników KG PSP – po ich zatwierdzeniu do realizacji przez przełożonych.
  • Wystawianie asygnat przychodów magazynowych MP (przychody wewnętrzne) po odbiorze ilościowo-jakościowym dokonanym przez magazyniera na podstawie faktury zakupu oraz przychodów magazynowych ZW (zwroty wewnętrzne) na podstawie rozliczeń wewnętrznych po uprzednim zatwierdzeniu do realizacji przez przełożonych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Rzetelność, skrupulatność, dokładność i terminowość wykonywanych zadań
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenia zawodowego w administracji
  • staż pracy powyżej 5 lat w administracji
  • staż pracy powyżej 3 lat w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia gospodarki mundurowej
  • Obsługa programów Fortech: Ft-UM7 lub Ft-GM7
  • Obsługa programu Fortech Ft-ST7
  • Odbyte szkolenie z obsługi pakietu Microsoft Office
  • Odbyte szkolenie z zakresu zamówień publicznych

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Wypłaty z funduszu nagród uzależnione od wyników pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość ubiegania się o zapomogę pieniężną oraz świadczenie świąteczne
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć edukacyjnych
  • Możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia

Powrót do listy ofert