Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Starszy referent ds. pozwoleń na broń i odwołań

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa,
  • Praca na wysokości do 1-3 metrów,
  • Praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
  • Analizuje i weryfikuje wnioski oraz dokumenty w sprawach o posiadanie broni palnej a także sporządza projekty dokumentacji, z uwzględnieniem sprawdzeń w dostępnych systemach informatycznych i krajowym rejestrze karnym,
  • Weryfikuje pod względem formalno - prawnym akta osób posiadających broń palną, a w przypadku prowadzonych postępowań karnych wobec tych osób, monitoruje je oraz wnioskuje o podjęcie czynności,
  • Weryfikuje i analizuje akta osób posiadających lub ubiegających się o pozwolenie na broń palną, w przypadku odwołań od decyzji Komendanta Stołecznego Policji do organu II instancji oraz sporządza wnioski, dotyczące dalszego trybu postępowania,
  • Prowadzi przesłuchania świadków w postępowaniach administracyjnych w sprawach broni palnej,
  • Przyjmuje wnioski i dokumenty w sprawach dotyczących posiadania broni palnej oraz dopuszczenia do posiadania broni palnej, sprawdza ich kompletność oraz udziela informacji w przedmiotowym zakresie,
  • Kompletuje i przygotowuje dokumentację spraw ostatecznie zakończonych,

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w obszarze prawa administracyjnego
  • Dobra znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o broni i amunicji oraz aktów wykonawczych,
  • Umiejętności: stosowania prawa; sporządzania postanowień i decyzji administracyjnych, poprawnego formułowania wniosków i opinii; analizy i syntezy informacji; obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe : administracyjne lub prawnicze
  • doświadczenia zawodowego w obszarze postępowań administracyjnych
  • Umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe,
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Stołówka pracownicza,
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe.
Powrót do listy ofert