Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 05.04.2024

Inspektor ds. kancelaryjnych

Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na I parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych

  • Prowadzi dokumentację w tym elektroniczną (dzienniki, ewidencje, rejestry, książki, wykazy, ERCDŚ itp.) związaną z rejestracją wpływu i obiegu przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii,
  • Pobiera materiały spraw wraz z dowodami rzeczowymi, śladami i przedmiotami związanymi z nimi oraz korespondencji w tym wielotomowych spraw i paczek z biura podawczego,
  • Prowadzi rejestry m.in. rozliczenia faktur, notatników służbowych,
  • Przeprowadza inwentaryzację spraw, dokumentów oraz innych materiałów rejestrowanych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządza wykazy spraw niezałatwionych policjantów wydziału.
  • PPrzygotowuje dokumentację do rozliczania funkcjonariuszy, sporządzanie protokołu zdawczo – odbiorczego odchodzących funkcjonariuszy.
  • Wykonuje czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy,
  • Udziela niezbędnych informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby, kierowanie ich do właściwych policjantów, w celu zapewnienie prawidłowej pracy wydziału.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert