Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Starszy inspektor w Sekcji Rachuby i Płac w Pionie Głównego Księgowego

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym: godz. pracy od 7:30 do 15:30 w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

  • sporządza deklarację wynikającą z obowiązków pracodawcy, imienne raporty miesięczne za pracowników i funkcjonariuszy oraz korekty raportów miesięcznych
  • sporządza dokumenty zgłoszeniowe do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnianych pracowników, funkcjonariuszy, osób podlegających ubezpieczeniom z innych tytułów oraz wyrejestrowuje osoby, wobec których wygasł tytuł ubezpieczenia
  • wystawia i koryguje zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp-7
  • sporządza deklarację dotyczącą składek przekazywanych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe osób niebędących pracownikami, wykonującymi pracę na podstawie umów cywilnoprawnych
  • wystawia zaświadczenia dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników i funkcjonariuszy w zakresie obsługi finansowej

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji/pracy biurowej
  • znajomość przepisów ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń, umiejętność obsługi programu płatnik
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. ZUS

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy