Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Specjalista w Sekcji Rachuby i Płac w Pionie Głównego Księgowego

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

  • nalicza wynagrodzenia oraz inne świadczenia pieniężne pracowników,
  • przyjmuje do realizacji oraz dokonuje potrąceń z wynagrodzeń i innych należności składek na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy i innych oraz rozlicza wierzytelności osób trzecich, banków, komorników, ZUS,US I firm ubezpieczeniowych
  • przygotowuje dane do planowań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych a w szczególności wydatków płacowych
  • prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników oraz dokumentację naliczanych wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych oraz przygotowuje dokumentację do archiwizacji
  • prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe pracowników
  • wystawia zaświadczenia o zarobkach oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi wydatków osobowych
  • znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy/administracji
  • umiejętność obsługi programu płacowego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy