Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Starszy inspektor w Kierownictwie Wydziału ds. Cudzoziemców

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

  • opracowuje dokumentację dotyczącą spraw kadrowych oraz prowadzi i koordynuje rozliczanie czasu pracy i służby pracowników oraz funkcjonariuszy Wydziału
  • koordynuje funkcjonowanie sekretariatu kierownictwa( rozdziela dokumentację zgodnie z dekretacją kierownictwa Wydziału, prowadzi samodzielnie rejestr dokumentacji Wydziału)
  • wspiera w realizacji zadań w zakresie opiniowania cudzoziemców ubiegających się o tytuł pobytowy na terytorium RP
  • redaguje projekty korespondencji Wydziału do komórek organizacyjnych Straży Granicznej oraz urzędów administracji państwowej i organów ścigania
  • uzgadnia i typuje osoby na poszczególne szkolenia specjalistyczne organizowane w ośrodkach szkolenia SG z uwzględnieniem konieczności zapewnienia właściwego toku służby i pracy oraz monitoruje powstałe zmiany
  • przygotowuje dokumenty wytworzone w Wydziale do archiwum zakładowego

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość zagadnień z zakresu spraw kadrowych, podstawowa znajomość przepisów z zakresu działalności Straży Granicznej
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) w tym programu Excel, Word i urządzeń biurowych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związane z tematyka kadrową
  • umiejętność analitycznego myślenia

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert