Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 03.04.2024

Starszy asystent Sekcji do spraw Działań Weryfikacyjnych Wydziału do Spraw Cudzoziemców

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
  • Krosno Odrzańskie, lubuskie pow. krośnieński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; budynek nie posiada windy; narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon; wyjazdy służbowe związane z tłumaczeniem.

  • przygotowywanie projektów informacji do właściwych wojewodów w sprawach rozpatrywanych przez nich wniosków, w zakresie wydawania zezwoleń na pobyt cudzoziemcom na terytorium RP, w celu zebrania przez organ pełnego materiału oraz wykorzystania prowadzonym postępowaniu;
  • dokonywanie sprawdzeń w systemach informatycznych SG w celu analizy i weryfikacji informacji dotyczących cudzoziemców, ubiegających się o udzielenie zezwolenie na pobyt na terytorium RP;
  • gromadzenie, modyfikowanie i przetwarzanie komputerowego zbioru danych o cudzoziemcach (w systemie RAC), ubiegających się o udzielenie zezwolenia na pobyt na terytorium RP w celu aktualizacji danych i zapewnienia bieżącego przepływu informacji;
  • analiza informacji zawartych w systemie Pobyt dotyczących cudzoziemców ubiegających się o udzielenie zezwoleń na pobyt na terytorium RP w celu ujawnienia nadużyć procedur pobytowych;
  • przygotowywanie i przedstawianie przełożonemu propozycji dotyczących dalszego postępowania w sprawie (np. kontrola legalności pobytu, realizacja czynności zleconych) oraz przygotowanie korespondencji w tym zakresie do komendantów placówek SG w celu podjęcia przez uprawnienia organy SG określonych czynności;
  • prowadzenie składnicy akt cudzoziemców w celu wsparcia bieżącej pracy sekcji;
  • archiwizacja i brakowanie dokumentów wytworzonych przez sekcje;
  • utrzymanie w zakresie należącym do właściwości sekcji bieżących kontaktów telefonicznych z pracownikami urzędów wojewódzkich.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność;
  • samodzielność
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe o kierunku administracja
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego samodzielnie prowadzonych postepowań administracyjnych
  • znajomość trybu postepowania administracyjnego;
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert