Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 02.04.2024

Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

  • Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą Wydziału, w tym z zakresu POIiŚ i FEnIKS, rozdziela pisma zgodnie z dekretacją oraz dystrybuuje je do odpowiednich pracowników.
  • Prowadzi elektroniczną ewidencję obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wydziału, w tym z zakresu POIiŚ i FEnIKS.
  • Obsługuje urządzenia biurowe oraz dokonuje zamówień sprzętu i materiałów biurowych dla pracowników Wydziału.
  • Wspiera pracowników przy kserowaniu, kompletowaniu, segregacji i archiwizacji dokumentów, w tym z zakresu POIiŚ i FEnIKS.
  • Przekazuje pracownikom komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne przełożonego.
  • Występuje do ministerstwa właściwego ds. budżetu państwa, finansów publicznych oraz instytucji finansowych z wnioskiem o udostepnienie informacji z rejestru podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz pomaga przy generowaniu różnego rodzaju zestawień na potrzeby wdrażania PO IiŚ i FEnIKS.
  • Realizuje zadania związane z podpowierzaniem przetwarzania danych osobowych Beneficjentom, tj. prowadzi rejestr podmiotów, którym udzielono upoważnienia do przetwarzania danych, zbiera informacje od Beneficjentów na temat dalszego podpowierzania i udzielania w tym zakresie informacji do Instytucji Zarządzającej.
  • Realizuje inne zadania zlecone przez przełożonego.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o działach administracji rządowej
  • Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: dobra organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim lub asystenckim
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dobrą lokalizację,
  • Miłą atmosferę pracy.
Powrót do listy ofert