Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 02.04.2024

Główny specjalista ds. rozliczeń i kontroli

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt przy ul. Towarowej 25a jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.

  • gromadzi i analizuje dane zawarte w raporcie z wykonania obowiązku zmniejszenia całkowitego zużycia energii elektrycznej przez jednostki sektora finansów publicznych
  • prowadzi kontrole zgodności ze stanem faktycznym informacji i oświadczeń złożonych w sprawozdaniach przez wytwórców energii elektrycznej i firmy obrotu
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach związanych z oceną raportów i sprawozdań składanych przez podmioty zobowiązane
  • monitoruje zakres podmiotowy, terminowość i rzetelność danych przekazywanych w raportach dot. obowiązku zmniejszenia całkowitego zużycia energii elektrycznej
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wymierzenia kary pieniężnej w zakresie właściwości wydziału
  • prowadzi analizy danych, związanych z realizacją obowiązku zmniejszenia całkowitego zużycia energii elektrycznej oraz ograniczenia wysokości cen energii elektrycznej
  • uczestniczy w opiniowaniu i przygotowywaniu projektów aktów prawnych, polityk, rozwiązań strategicznych w sprawach dotyczących hurtowego rynku energii elektrycznej i gazu ziemnego
  • tworzy i aktualizuje procedury wewnętrzne, wytyczne, zasady postępowania

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze energetycznym lub analiz ekonomicznych, lub rachunkowości albo finansów, lub obsługi prawnej, albo w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość prawa energetycznego – krajowego i europejskiego w obszarze hurtowych rynków energii elektrycznej i gazu ziemnego
  • Dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Dobra znajomość zasad funkcjonowania hurtowych rynków energii elektrycznej i gazu ziemnego
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz stosowania prawa w praktyce
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy z trudnym klientem
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS EXCEL
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie: ekonomiczne lub techniczne
  • doświadczenia zawodowego
  • wiedza z obszaru funkcjonowania rynku finansowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • umiejętność obsługi MS EXCEL na poziomie zaawansowanym

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dogodną lokalizację (przy stacji metra "Rondo Daszyńskiego")

Naszym pracownikom oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy, dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.

Powrót do listy ofert