Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 28.03.2024

Specjalista Sekcja Zamówień Publicznych Pionu Głównego Księgowego

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
  • Krosno Odrzańskie, lubuskie pow. krośnieński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy; - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon;

  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi;
  • przygotowywanie ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania , korespondencji prowadzonej z wykonawcami oraz projektów decyzji o rozstrzygnięciu postępowania, w tym odwołań w celu prawidłowego udzielenia zamówienia publicznego oraz projektów pism w zakresie korespondencji z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych oraz z innymi instytucjami w celu zapewnienia właściwej pracy oddziału i zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi;
  • współuczestniczenie w tworzeniu wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi oraz ujednolicenia dokumentów bazowych i sposobu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  • sprawdzanie i przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji związanej z zakończonymi postepowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w celu jej zarchiwizowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi oraz pomoc przy opracowywaniu merytorycznym dokumentów związanych z wydatkowaniem środków publicznych, w szczególności umów dotyczących dostaw, usług, robót budowlanych, sprawdzanie pod kątem zgodności z wytycznymi wniosków o udzielenie zamówień publicznych poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w celu prawidłowego wydatkowania środków publicznych;
  • prowadzenie rejestru postepowań , rejestru umów zawartych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w celu zachowania kolejności i przejrzystości prowadzonych postępowań w tym aktualizacji danych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansów lub zamówień publicznych;
  • wiedza za zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych ,finansów publicznych i odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji z wykonawcami,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa komputera, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawo;
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w stosowaniu prawa
  • przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych;
  • wiedza z zakresu prawa cywilnego i administracyjnego;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert