Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 05.04.2024

Asystent ds. biura i administracji

  • Poznań, wielkopolskie

Asystent

Umowa o pracę

Pełny etat

   

Airoptic Sp. z o. o., to dynamicznie rozwijająca się polska firma w branży high-tech, o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku światowym. Projektujemy i produkujemy laserowe analizatory gazów do zastosowań w przemyśle oraz w ochronie środowiska. Nasze urządzenia produkujemy w oparciu o własną nowatorską w skali światowej technikę pomiaru laserowego opartą na TDLS (Tunable Diode Laser Spectroscopy). Specjalizujemy się w aplikacjach pomiarowych przeznaczonych dla tych gałęzi przemysłu, w których wymagana jest szybka, bezkontaktowa i bezobsługowa ciągła analiza składu gazów w czasie rzeczywistym. Nasze urządzenia wykorzystywane są przede wszystkim do kontroli i sterowania przemysłowymi procesami technologicznymi, a także do monitoringu emisji zanieczyszczeń w takich zakładach jak elektrownie i elektrociepłownie, spalarnie odpadów, rafinerie i fabryki chemiczne, huty metali i szkła, cementownie itp. Innym istotnym zastosowaniem naszych analizatorów jest ciągły monitoring powietrza atmosferycznego. Airoptic prowadzi sprzedaż swoich urządzeń poprzez światową sieć dystrybutorów. Nasze główne rynki zbytu to UE, USA i Azja. Zakład produkcyjny oraz dział badawczo-rozwojowy znajdują się w Poznaniu. Airoptic posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001:2015. W naszej firmie stawiamy na pracę zespołową oraz wspieramy indywidualny rozwój osobowy i zawodowy. Pracujemy w środowisku wysokich technologii i wspólnie dbamy o wysoką jakość dostarczanych produktów i usług. Nasi pracownicy to zespół zdolnych i kreatywnych ludzi pracujących w międzynarodowym środowisku.

Asystent ds. biura i administracji


ABA_0411_24/01/20_01

Obowiązki

  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji w Firmie
  • Przygotowywanie dokumentacji księgowo-kadrowej zgodnie z wyznaczonymi procedurami, aktualizacja elektronicznego obiegu dokumentów
  • Archiwizacja dokumentacji firmowej, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących bieżącej działalności Firmy
  • Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektów B+R
  • Bieżąca realizacja zadań wyznaczonych przez Zarząd Firmy
  • Przygotowywanie i wysyłka dokumentów takich jak wnioski, umowy, pełnomocnictwa itp.
  • Przyjmowanie przesyłek przychodzących, przygotowywanie wychodzących (krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie organizacyjne oraz współpraca z działem sprzedaży oraz działem serwisu
  • Kontakt z urzędami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymi
  • Asystent ds. biura i administracji zajmuje się również obsługą recepcji, w tym m.in. obsługą centrali telefonicznej, przyjmowanie kontrahentów i gości, organizacja spotkań firmowych.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek administracji, finansów lub ekonomii.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w wydziale finansowym bądź administracji lub na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją projektów B+R i wdrożeniowych
  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Znajomość obsługi systemów ERP
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – wymóg konieczny
  • Terminowość, dokładność, poczucie odpowiedzialności, doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy
  • Otwartość, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Wysoka kultura osobista w relacjach i komunikacji z klientami
  • Prawo jazdy kat. B – mile widziane

Oferujemy

  • Długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze
  • Pracę w międzynarodowym zespole
  • Pracę w firmie o strukturze opartej na partnerstwie i współpracy
  • Zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach
  • Pracę na jedną zmianę
  • Uczestnictwo w PPK
  • Benefity pozapłacowe po okresie próbnym
  • Miejsce pracy Poznań
  • Bezpłatny parking

  • Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV na adres email Aplikuj
  • Proces rekrutacyjny 3 etapowy
  • Etap 1 - weryfikacja CV (do 31.01.2024)
  • Etap 2 – spotkanie z Managerem Działu i Specjalistą ds. rekrutacji
  • Etap 3 - spotkanie z Zarządem firmy

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Airoptic Sp. z o.o. 61-612 Poznań Rubież 46B, NIP: 7811858683 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Powrót do listy ofert