Visa
Controlling Specialist
-
Wysoka, dolnośląskie pow. polkowicki
Inny
Umowa o pracę
Pełny etat
Controlling Specialist
Twój zakres obowiązków
- współuczestnictwo w przygotowaniu budżetu oraz analiza jego wykonania,
- rozliczanie projektów technologicznych,
- monitorowanie efektywności StartUpów,
- przygotowywanie danych, raportów i analiz finansowych,
- przygotowywanie zestawień i analiz biznesowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
- udział w procesie zamykania miesiąca oraz zamknięcia roku,
- ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.
Nasze wymagania
- doświadczenie pracy w finansach/ kontrolingu przy StartUpach, projektach technologicznych
- doświadczenie w analizie efektywności i rozliczeniem projektów technologicznych
- wiedza z obszaru finansów oraz księgowości (znajomość zasad księgowości, planu kont, struktury P&L),
- bardzo dobra znajomość MS Office, a w szczególności Excel (tabele przestawne, funkcje zagnieżdżone itp.) – pracujemy w arkuszach Google,
- doświadczenie w dziale finansów, controllingu, księgowości lub na stanowiskach analitycznych (min. 3 lata),
- znajomość języka angielskiego (min. B2) – będziesz używać go na co dzień przy wdrożeniu FP&A,
- samodzielność w wykonywanych zadaniach, umiejętność planowania i dobrej organizacji – to Ty będziesz zarządzał swoim czasem w ramach powierzonych Ci zadań (ok. 70% pracy to praca własna, oczywiście po odpowiednim wdrożeniu z naszej strony),
- rzetelność – idealnie, jeżeli masz dokładność “zaszytą” w DNA ;),
- sumienność i terminowość,
- komunikatywność, otwartość – szukamy osoby, która ma łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, ponieważ jest to również praca z ludźmi ;),
- elastyczność – nie lubimy się nudzić i nie straszne nam zmiany :D,
- i ostatnie, ale nie mniej ważne – pasja, ponieważ sami jesteśmy zespołem pasjonatów.
- doświadczenie w rozliczeniu ulgi B&R,
- doświadczenie w sporządzaniu i rozliczaniu budżetów,
- praktyczną znajomość systemów informatycznych (ERP/ księgowych),
- doświadczenie z bazami danych.
To oferujemy
- pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy, gdy tylko jesteś w biurze,
- prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport,
- możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
- zespołowy budżet szkoleniowy,
- dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na starcie, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
- eventy integrujące zespół,
- vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
- ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
- możliwości dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
- w przypadku współpracy w ramach UoP – dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Masz wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości, a przy tym możesz pochwalić się szerokimi horyzontami? Analiza oraz przetwarzanie danych sprawiają Ci przyjemność? Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Potrafisz zamieniać dane w przydatne informacje biznesowe?
Jeżeli powyższe pytania opisują dokładnie to czym chcesz się zajmować, to zapraszamy do współpracy!
Rozwijamy nasz zespół Controlling & Reporting Team wdrażając nowy program controllingowy – jeden z najlepszych na rynku europejskim. W związku z tym szukamy nowej osoby, która wesprze nasze działania i razem z zespołem wzniesie nasz controlling na wyższy poziom.
Brzmi dobrze? Daj się poznać i aplikuj!
Aplikuj
Praca alert - powiadomienia
Inny, Wysoka
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Przemków
-
Praca Chocianów
-
Praca Nowa Wieś Lubińska
-
Praca Radwanice
-
Praca Chocianowiec
-
Praca Łagoszów Wielki
-
Praca Sobin
-
Praca Sucha Górna
-
Praca Gromadka
-
Praca Niegosławice
-
Praca Polkowice
-
Praca Kaźmierzów
-
Praca Gaworzyce
-
Praca Szklary Górne
-
Praca Bądzów
-
Praca Leszno Dolne
-
Praca Biedrzychowa
-
Praca Moskorzyn
-
Praca Jerzmanowa
-
Praca Gościeszowice