Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 07.04.2024
Trans.eu Group S.A,

Controlling Specialist

  • Wysoka, dolnośląskie pow. polkowicki

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Controlling Specialist


Twój zakres obowiązków

  • współuczestnictwo w przygotowaniu budżetu oraz analiza jego wykonania,
  • rozliczanie projektów technologicznych,
  • monitorowanie efektywności StartUpów,
  • przygotowywanie danych, raportów i analiz finansowych,
  • przygotowywanie zestawień i analiz biznesowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • udział w procesie zamykania miesiąca oraz zamknięcia roku,
  • ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.

Nasze wymagania

  • doświadczenie pracy w finansach/ kontrolingu przy StartUpach, projektach technologicznych
  • doświadczenie w analizie efektywności i rozliczeniem projektów technologicznych
  • wiedza z obszaru finansów oraz księgowości (znajomość zasad księgowości, planu kont, struktury P&L),
  • bardzo dobra znajomość MS Office, a w szczególności Excel (tabele przestawne, funkcje zagnieżdżone itp.) – pracujemy w arkuszach Google,
  • doświadczenie w dziale finansów, controllingu, księgowości lub na stanowiskach analitycznych (min. 3 lata),
  • znajomość języka angielskiego (min. B2) – będziesz używać go na co dzień przy wdrożeniu FP&A,
  • samodzielność w wykonywanych zadaniach, umiejętność planowania i dobrej organizacji – to Ty będziesz zarządzał swoim czasem w ramach powierzonych Ci zadań (ok. 70% pracy to praca własna, oczywiście po odpowiednim wdrożeniu z naszej strony),
  • rzetelność – idealnie, jeżeli masz dokładność “zaszytą” w DNA ;),
  • sumienność i terminowość,
  • komunikatywność, otwartość – szukamy osoby, która ma łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, ponieważ jest to również praca z ludźmi ;),
  • elastyczność – nie lubimy się nudzić i nie straszne nam zmiany :D,
  • i ostatnie, ale nie mniej ważne – pasja, ponieważ sami jesteśmy zespołem pasjonatów.
  • doświadczenie w rozliczeniu ulgi B&R,
  • doświadczenie w sporządzaniu i rozliczaniu budżetów,
  • praktyczną znajomość systemów informatycznych (ERP/ księgowych),
  • doświadczenie z bazami danych.

To oferujemy

  • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy, gdy tylko jesteś w biurze,
  • prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport,
  • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
  • zespołowy budżet szkoleniowy,
  • dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na starcie, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
  • eventy integrujące zespół,
  • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
  • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
  • możliwości dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
  • w przypadku współpracy w ramach UoP – dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Masz wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości, a przy tym możesz pochwalić się szerokimi horyzontami? Analiza oraz przetwarzanie danych sprawiają Ci przyjemność? Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Potrafisz zamieniać dane w przydatne informacje biznesowe?


Jeżeli powyższe pytania opisują dokładnie to czym chcesz się zajmować, to zapraszamy do współpracy!

Rozwijamy nasz zespół Controlling & Reporting Team wdrażając nowy program controllingowy – jeden z najlepszych na rynku europejskim. W związku z tym szukamy nowej osoby, która wesprze nasze działania i razem z zespołem wzniesie nasz controlling na wyższy poziom.

Brzmi dobrze? Daj się poznać i aplikuj!

Aplikuj

Powrót do listy ofert