Team Leader Customer Service
Employment Partner - Agencja Rekrutacyjna
Miejsce pracy
-
Rzeszów, podkarpackie
Inny
Umowa o pracę
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG spod Rzeszowa (Przeworsk, 40 km, zwrot kosztów dojazdów) - poszukujemy Kandydatów na nowo tworzone stanowisko Team Leader Customer Service z językiem angielskim.
Zadania na stanowisku:
- Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta
- Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki
- Regularne raportowanie do Dyrektora
- Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
- Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi
- Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń
- Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi
- Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów
- Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji
- Aktywna współpraca z innymi działami w firmie
- Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta
- Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu
Oczekiwania względem Kandydatów:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową
- Znajomość MS Office, chętnie także SAPa
- Asertywność, konkretność, komunikatywność
Oferta Klienta:
- Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy
- Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie
- Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office
- Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria
- Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)!
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym
- Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego
Aplikuj, porozmawiajmy!
Zadania na stanowisku:
- Kierowanie niewielkim zespołem działu Obsługi Klienta
- Ścisła koordynacja oraz pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora Sprzedaży i Logistyki
- Regularne raportowanie do Dyrektora
- Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
- Koordynacja wysyłek i stała współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymi
- Rozpatrywanie nietypowych zgłoszeń
- Aktualizacja regulaminów zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się przepisami konsumenckimi
- Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów
- Wsparcie dyrektora i działu w codziennych operacjach, takich jak informowanie klientów o nieprawidłowościach, przetwarzanie zwrotów i reklamacji
- Aktywna współpraca z innymi działami w firmie
- Planowanie, kreowanie i doskonalenie standardów obsługi klienta
- Zarządzanie zadaniami i czasem pracy zespołu
Oczekiwania względem Kandydatów:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Ogólne doświadczenie zawodowe ok. 10 lat
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową
- Znajomość MS Office, chętnie także SAPa
- Asertywność, konkretność, komunikatywność
Oferta Klienta:
- Stabilna umowa o pracę i chęć długoterminowej współpracy
- Rynkowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie
- Praca stacjonarna z możliwością sporadycznego home office
- Stale rosnąca paczka benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, kafeteria
- Zwrot kosztów dojazdów (powyżej 15km)!
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz rozwój w środowisku międzynarodowym
- Opieka rekrutera przez cały okres procesu rekrutacyjnego
Aplikuj, porozmawiajmy!
Dodana
Wygasa
(za 6 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Rzeszów
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Trzebownisko
-
Praca Pogwizdów Nowy
-
Praca Zaczernie
-
Praca Krasne
-
Praca Rudna Mała
-
Praca Racławówka
-
Praca Boguchwała
-
Praca Świlcza
-
Praca Łąka
-
Praca Rogoźnica
-
Praca Mrowla
-
Praca Nosówka
-
Praca Tyczyn
-
Praca Tajęcina
-
Praca Jasionka
-
Praca Woliczka
-
Praca Kielnarowa
-
Praca Strażów
-
Praca Lutoryż
-
Praca Siedliska