SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA 100 % ZDALNA
INVESTMENTS CONSULTING INTERNATIONAL, S.L
Miejsce pracy
-
Elbląg, warmińsko-mazurskie
Inny
Umowa zlecenie
OPIS STANOWISKA
- prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących
- obsługa firmowej skrzynki mailowej j oraz kalendarza
- przygotowanie oferty pisemnej dla klientów wg otrzymanych wytycznych i szablonów
- przesyłanie oraz udzielanie informacji Klientom zgodnie z procedurą i polityką firmy
- koordynacja monitoring aktywny napływających zapytań, nadawanie priorytetów, i przydzielanie do odpowiednich specjalistów
- zainteresowanie wiedzą o świecie - wdrażanie się w terminologię prawno - inwestycyjną, administracyjną, podatkową w naszej niszy
- zrozumienie i wdrożenie w spersonalizowaną obsługę klientów
- dbanie o poprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz działu
- tworzenie zestawień, analiz i raportów okresowych w excel
- wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych live, webinary, grupa fb
- tworzenie contentu, prezentacji
WYMAGANIA
doskonały poziom organizacji; terminowość
uczciwość, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań
organizacja i punktualność;
kultura osobista
zaangażowanie, proaktywność a w razie potrzeby pytanie o wsparcie
doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane
mile widziane znajomość środowiska google, canva, mailerlite.
WARUNKI ZATRUDNIENIA
zapewniamy pracę w firmie z misją ze specjalistami w przyjaznej, pozytywnej atmosferze.
godziny pracy do dostosowania w godzinach 9.00 - 19.00 6h/8h
zapewniamy wdrożenie i przyuczenie
dostęp do kursów, webinarów, nauka narzędzi, działań marketingowych e commerce, obsługi klienta.
umowa zlecenie
po okresie próbnym zapewniamy przywileje dni wolne
praca dla studentów, po okresie próbnym, stała współpraca.
INFORMACJE O FIRMIE
Jesteśmy specjalistami w niszowej branży, edukujemy, wspieramy naszych przyszłych klientów i ich rodziny w wyjątkowym etapie ich życia, pomagamy optymalizować czas i ich zasoby dla naszych obecnych klientów jesteśmy ważnym partnerem.
Nasz zespół to specjaliści inwestowania, prawa, podatków, praktycy i eksperci niszowej branży., przede wszystkim ludzie pełni pasji i dyscypliny oraz doświadczenia. z którego możesz czerpać.
ETAP 1
W odpowiedzi na to ogłoszenie napisz:
1. Co cię przyciągnęło w ofercie?
2. Dostępny wymiar czasowy dziennie 6h/8h
Twoje oczekiwanie miesięczne wynagrodzenie
3. Które z wymagań masz we krwi, który punkt z opisu wydaje Ci się “trudny”
Każda osoba otrzyma odpowiedź następnie, wybrane osoby zaprosimy do ETAPU 2
ETAP 2
Otrzymasz link do ankiety oraz krótkie zadanie .
Otrzymasz feedback, kilka osób zaprosimy do kolejnego etapu.
ETAP 3
Zaprosimy na rozmowę online wybrane osoby.
Wybór kandydatów na rozmowę mającą na celu dopasowanie kompetencyjne do stanowiska i organizacji.
- prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących
- obsługa firmowej skrzynki mailowej j oraz kalendarza
- przygotowanie oferty pisemnej dla klientów wg otrzymanych wytycznych i szablonów
- przesyłanie oraz udzielanie informacji Klientom zgodnie z procedurą i polityką firmy
- koordynacja monitoring aktywny napływających zapytań, nadawanie priorytetów, i przydzielanie do odpowiednich specjalistów
- zainteresowanie wiedzą o świecie - wdrażanie się w terminologię prawno - inwestycyjną, administracyjną, podatkową w naszej niszy
- zrozumienie i wdrożenie w spersonalizowaną obsługę klientów
- dbanie o poprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz działu
- tworzenie zestawień, analiz i raportów okresowych w excel
- wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych live, webinary, grupa fb
- tworzenie contentu, prezentacji
WYMAGANIA
doskonały poziom organizacji; terminowość
uczciwość, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań
organizacja i punktualność;
kultura osobista
zaangażowanie, proaktywność a w razie potrzeby pytanie o wsparcie
doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane
mile widziane znajomość środowiska google, canva, mailerlite.
WARUNKI ZATRUDNIENIA
zapewniamy pracę w firmie z misją ze specjalistami w przyjaznej, pozytywnej atmosferze.
godziny pracy do dostosowania w godzinach 9.00 - 19.00 6h/8h
zapewniamy wdrożenie i przyuczenie
dostęp do kursów, webinarów, nauka narzędzi, działań marketingowych e commerce, obsługi klienta.
umowa zlecenie
po okresie próbnym zapewniamy przywileje dni wolne
praca dla studentów, po okresie próbnym, stała współpraca.
INFORMACJE O FIRMIE
Jesteśmy specjalistami w niszowej branży, edukujemy, wspieramy naszych przyszłych klientów i ich rodziny w wyjątkowym etapie ich życia, pomagamy optymalizować czas i ich zasoby dla naszych obecnych klientów jesteśmy ważnym partnerem.
Nasz zespół to specjaliści inwestowania, prawa, podatków, praktycy i eksperci niszowej branży., przede wszystkim ludzie pełni pasji i dyscypliny oraz doświadczenia. z którego możesz czerpać.
ETAP 1
W odpowiedzi na to ogłoszenie napisz:
1. Co cię przyciągnęło w ofercie?
2. Dostępny wymiar czasowy dziennie 6h/8h
Twoje oczekiwanie miesięczne wynagrodzenie
3. Które z wymagań masz we krwi, który punkt z opisu wydaje Ci się “trudny”
Każda osoba otrzyma odpowiedź następnie, wybrane osoby zaprosimy do ETAPU 2
ETAP 2
Otrzymasz link do ankiety oraz krótkie zadanie .
Otrzymasz feedback, kilka osób zaprosimy do kolejnego etapu.
ETAP 3
Zaprosimy na rozmowę online wybrane osoby.
Wybór kandydatów na rozmowę mającą na celu dopasowanie kompetencyjne do stanowiska i organizacji.
Dodana
Wygasa
(za 6 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Elbląg
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Gronowo Górne
-
Praca Władysławowo
-
Praca Kazimierzowo
-
Praca Jagodnik
-
Praca Jegłownik
-
Praca Kamiennik Wielki
-
Praca Milejewo
-
Praca Gronowo Elbląskie
-
Praca Jazowa
-
Praca Cieplice
-
Praca Majewo
-
Praca Orliniec
-
Praca Marzęcino
-
Praca Kmiecin
-
Praca Stare Pole
-
Praca Tolkmicko
-
Praca Żuławka Sztumska
-
Praca Pasłęk
-
Praca Nowy Dwór Gdański
-
Praca Młynary