Specjalista ds. zarządzania sprzedażą

GMCS sp z.o.o.
  • Rzeszów, podkarpackie

Pracownik biurowy

Umowa zlecenie

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds, zarządzania sprzedażą.

Wymagania



1. Umiejętność analizy rynku:

Przeanalizowane lub zrekrutowanie osoby, która przedstawi zapotrzebowanie lub obiekcje związane z prezentowanymi usługami.

2. Określenie celów dla przedstawicieli handlowych:

Ustalenie klarownych celów sprzedażowych i wskaźniku sukcesu, które będą mierzalne i realistyczne.

3. Strategia sprzedażowa:

Opracowanie kompleksowej strategii sprzedażowej, uwzględniającej kanały sprzedaży, takie jak e-commerce, sprzedaż bezpośrednia czy partnerstwa biznesowe.

4. Budżet i zasoby:

Przygotuje budżet dla działu sprzedaży, określając potrzebne zasoby ludzkie i finansowe.

5. Wybór narzędzi:

Wybór odpowiednich narzędzi do monitorowania sprzedaży, zarządzania relacjami z klientami (CRM) i analizy danych.

6. Rekrutacja zespołu:

Rozpoczęcie procesu rekrutacji kompetentnego zespołu sprzedażowego, dostosowanego do specyfiki branży i celów firmy.

Przygotowanie schematu rozmowy dla rekrutera.

7. Szkolenia i rozwój:

Prowadzenie, bądź organizacja szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych.

8. Znalezienie skutecznego systemu raportowania:

Wdrożenie systemu raportowania, aby śledzić postępy, identyfikować obszary do poprawy i podejmować decyzje na podstawie danych.

9. Przeprowadzanie / zlecanie tworzenia kampanii marketingowych.

10. Monitoring i optymalizacja:

Regularnie monitorowanie wyników, zbieranie feedbacków od Klientów i dostosowanie strategii w oparciu o zdobyte doświadczenia.

Oferujemy



1. Atrakcyjne wynagrodzenie.

2. Szkolenia i programy rozwojowe.

3. Premię uzależnioną od wyników.

Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert