Specjalista ds. administracyjnych/pozyskiwanie funduszy zewn
Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia Wrocław
Miejsce pracy
-
Wrocław, dolnośląskie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia im. Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu zatrudni
specjalistę ds. administracyjnych i obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych
(umowa o pracę na okres próbny), w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie monitoringu informacji w zakresie ogłaszanych konkursów na pozyskiwanie funduszy ze środków zewnętrznych w ramach projektów unijnych (np. Erasmus+), środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Funduszy Norweskich i EOG oraz innych źródeł zewnętrznego finansowania oraz rozpowszechnianie tych informacji wśród kadry administracyjnej i dydaktycznej Szkoły;
2. samodzielne opracowywanie wniosków o dofinansowanie na projekty dydaktyczne, artystyczne, infrastrukturalne, w porozumieniu z dyrektorem i jednostkami organizacyjnymi Szkoły lub przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi;
3. koordynacja (pod względem formalnym) procesu aplikowania o środki finansowe (kompletowanie dokumentów i terminowe przekazywanie ich podmiotom zewnętrznym);
4. przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektów, sporządzanie raportów, wykonywanie rozliczeń i sprawozdań z realizacji projektów;
5. pomoc w organizacji poszczególnych zadań wynikających z realizacji projektów poprzez: przygotowanie umów i zamówień, organizacji podróży, organizowanie tłumaczeń, organizacja spotkań, itp.;
6. koordynacja administracyjno-finansowa pozyskanych projektów, w tym: prowadzenie dokumentacji projektu, sprawozdawczość merytoryczna i finansowa, obsługa finansowa, obsługa systemów SL2014, EBOI, OSF i in., monitoring wskaźników projektu oraz postępu prac projektowych;
7. prowadzenie i obsługa sekretariatu szkoły, w tym: obsługa interesantów, udzielanie informacji, prowadzenie terminarza spraw i czynności, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów, zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i innych dokumentów, wydawanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich oraz prowadzenie ich ewidencji;
8. organizowanie pracy dyrektora szkoły, w tym: ustalanie terminów spotkań, przygotowywanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie materiałów pomocniczych;
9. prowadzenie Księgi Zarządzeń Dyrektora Szkoły, Księgi Komunikatów Dyrektora Szkoły;
10. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących uczniów dla SIO;
11. porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do składnicy akt zgodnie z instrukcją archiwalną;
12. współpraca z kierownikami sekcji;
13. wydawanie nauczycielom arkuszy ocen, delegacji służbowych i in.;
14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ochrona danych zawartych w dokumentacji;
15. powiadomienie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy i naruszaniu przez pracowników przepisów o ochronie mienia oraz zasad dyscypliny pracy;
16. wykonywanie innych zadań i prac dotyczących pracy szkoły, zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastępcy.
1. wykształcenie wyższe;
2. biegła znajomość obsługi komputera (znajomość obsługi programów WORD, Excel, PowerPoint itp.);
3. doświadczenie i wiedza w zakresie przygotowywania i realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
4. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
5. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy;
6. dokładność, staranność i terminowość w przygotowywaniu dokumentacji;
Wymagania dodatkowe (mile widzialne):
1. znajmość systemu EZD RP,
2. znajmość progrmu Access,
3. znajomość systemu SIO,
1. stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
2. dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie, wszelkie świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: sekretariat(małpa)psmpodwale.pl w terminie do 29 grudnia 2023r.
W razie dodatkowych pytań prosimy również o kontakt mailowy. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
specjalistę ds. administracyjnych i obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych
(umowa o pracę na okres próbny), w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie monitoringu informacji w zakresie ogłaszanych konkursów na pozyskiwanie funduszy ze środków zewnętrznych w ramach projektów unijnych (np. Erasmus+), środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Funduszy Norweskich i EOG oraz innych źródeł zewnętrznego finansowania oraz rozpowszechnianie tych informacji wśród kadry administracyjnej i dydaktycznej Szkoły;
2. samodzielne opracowywanie wniosków o dofinansowanie na projekty dydaktyczne, artystyczne, infrastrukturalne, w porozumieniu z dyrektorem i jednostkami organizacyjnymi Szkoły lub przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi;
3. koordynacja (pod względem formalnym) procesu aplikowania o środki finansowe (kompletowanie dokumentów i terminowe przekazywanie ich podmiotom zewnętrznym);
4. przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektów, sporządzanie raportów, wykonywanie rozliczeń i sprawozdań z realizacji projektów;
5. pomoc w organizacji poszczególnych zadań wynikających z realizacji projektów poprzez: przygotowanie umów i zamówień, organizacji podróży, organizowanie tłumaczeń, organizacja spotkań, itp.;
6. koordynacja administracyjno-finansowa pozyskanych projektów, w tym: prowadzenie dokumentacji projektu, sprawozdawczość merytoryczna i finansowa, obsługa finansowa, obsługa systemów SL2014, EBOI, OSF i in., monitoring wskaźników projektu oraz postępu prac projektowych;
7. prowadzenie i obsługa sekretariatu szkoły, w tym: obsługa interesantów, udzielanie informacji, prowadzenie terminarza spraw i czynności, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów, zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i innych dokumentów, wydawanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich oraz prowadzenie ich ewidencji;
8. organizowanie pracy dyrektora szkoły, w tym: ustalanie terminów spotkań, przygotowywanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie materiałów pomocniczych;
9. prowadzenie Księgi Zarządzeń Dyrektora Szkoły, Księgi Komunikatów Dyrektora Szkoły;
10. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących uczniów dla SIO;
11. porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do składnicy akt zgodnie z instrukcją archiwalną;
12. współpraca z kierownikami sekcji;
13. wydawanie nauczycielom arkuszy ocen, delegacji służbowych i in.;
14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ochrona danych zawartych w dokumentacji;
15. powiadomienie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy i naruszaniu przez pracowników przepisów o ochronie mienia oraz zasad dyscypliny pracy;
16. wykonywanie innych zadań i prac dotyczących pracy szkoły, zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastępcy.
Wymagania
1. wykształcenie wyższe;
2. biegła znajomość obsługi komputera (znajomość obsługi programów WORD, Excel, PowerPoint itp.);
3. doświadczenie i wiedza w zakresie przygotowywania i realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
4. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
5. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy;
6. dokładność, staranność i terminowość w przygotowywaniu dokumentacji;
Wymagania dodatkowe (mile widzialne):
1. znajmość systemu EZD RP,
2. znajmość progrmu Access,
3. znajomość systemu SIO,
Oferujemy
1. stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze całego etatu,
2. dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie, wszelkie świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: sekretariat(małpa)psmpodwale.pl w terminie do 29 grudnia 2023r.
W razie dodatkowych pytań prosimy również o kontakt mailowy. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Dodana
Wygasa
(za 6 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Wrocław
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Projektant/ asystent projektanta instalacje sanitarne
Goktan Grzegorz Jaworski- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoDodana -
Doradca sportowy - obsługa klienta / Bielany Wrocławskie
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Bielany Wrocławskie
- umowa zlecenie
Dodana -
Doradca sportowy - obsługa klienta / Wrocław
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Wrocław
- umowa zlecenie
Dodana -
Pracownik (m/k/d) w obszarze opieki i wsparcia dla polskich partnerów handlowych
LETUSWORK europe GmbH- Niemcy
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Młodszy Specjalista ds. Rozliczania Projektów (PMO) – Wrocław
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Wizytówka- Wrocław
- umowa o pracę tymczasową
- praca od zaraz
Dodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaWygasa
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Specjalista ds. dokumentacji technicznej
Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Projektant/ asystent projektanta instalacje sanitarne
Goktan Grzegorz Jaworski- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoDodana -
Doradca sportowy - obsługa klienta / Bielany Wrocławskie
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Bielany Wrocławskie
- umowa zlecenie
Dodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice