Marketing & Employer Branding Specialist

Digitree Group S.A.
  • Rybnik, śląskie

Specjalista ds. marketingu

Umowa o pracę

Cześć, Jesteśmy Digitree Group! Pomagamy firmom w kształtowaniu ich biznesu dzięki autorskiej technologii, innowacyjnym rozwiązaniom oraz nastawieniu na Customer Centricity.

Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Marketing & Employer Branding Specialist.

Jeśli obszar EB to świadomie wybrana przez Ciebie droga, a komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna jest według Ciebie jednym z najważniejszych elementów tworzenia wyjątkowego miejsca pracy - dołącz do naszego digitalowego drzewa i podziel się z nami Twoją pozytywną energią! :)

Sprawdź, jakie wyzwania na Ciebie czekają:
- Nadzór nad realizacją strategii marketingowej poprzez planowanie, rozwój i działania promocyjno-reklamowe służące osiągnięciu docelowych zysków Digitree Group: ESG, CSR (dom dziecka), strona Digitree Group
- Budowanie i nadzorowanie sieci partnerów biznesowo-marketingowych Digitree Group (nadzór nad partnerstwami i barterami)
Nadzór i kontrola wydatków związanych z działaniami PR-owymi Digitree Group
- Aktywny udział w budowaniu wizerunku Grupy Kapitałowej Digitree jako pracodawcy
- Współtworzenie kampanii EB oraz kampanii rekrutacyjnych
- Aktualizacja ofert pracy oraz komunikacji w zakładce Kariera
- Tworzenie, redagowanie i publikowanie treści skierowanych do pracowników Grupy (m.in. newslettery)
- Współpraca z innymi działami w obszarze tworzenia komunikacji marketingowej Digitree Group
- Dbanie o spójność w komunikacji oraz aktualność publikowanych treści
- Wsparcie przy organizacji wydarzeń i konkursów dla pracowników (integracje, eventy, wigilijki, itd.)
- Motywowanie pracowników do wymiany pomysłów i angażowania się w inicjatywy firmowe (konkursy wewnętrzne, Typer)

Co jest dla nas ważne, abyś mógł/mogła komfortowo z nami pracować:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu
- Zainteresowanie marketingiem i nowinkami z zakresu digitalu i Employer Brandingu
- Znajomość i umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami marketingowymi i analitycznymi (Google Workspace, Google Analytics)
- Odpowiedzialność za swoją pracę i dbanie o zachowanie wyznaczonych terminów
- Dokładność i przywiązanie uwagi do detali
- Proaktywność oraz szukanie nowych rozwiązań
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Praktyczna znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym

Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Dowolną formę współpracy
- Możliwość uczenia się od doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów z wielu obszarów, takich jak: e-commerce, strategia, media i analityka, działy projektowe / wdrożeniowe
- Bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, lekcje z j. angielskiego)
- Integracyjne grille oraz spotkania
- Sporo wewnętrznych inicjatyw: webinary, wspólnie tworzona baza wiedzy w zakresie nowych technologii i e-marketingu
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (biuro w Rybniku)
- Świetną, niekorporacyjną atmosferę pracy
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy