Doradca Techniczno - Handlowy / rolnictwo

Timac Agro Polska Sp. z o.o.
  • Kielce, świętokrzyskie

Przedstawiciel handlowy

Umowa o pracę

Timac Agro Polska to firma działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.

Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:

Doradca Techniczno-Handlowy
Teren pracy: 2-3 powiaty

Do Twoich zadań należeć będą:

- Codzienne wizyty na gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą;
- Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań;
- Profesjonalne doradztwo i wsparcie rolnika w bieżących problemach;
- Realizowanie planu sprzedaży z zachowaniem wysokich standardów obsługi;
- Planowanie pracy i raportowanie wyników w systemie;
- Powiększanie bazy gospodarstw na swoim, dedykowanym terenie;
- Reprezentowanie firmy podczas pokazów polowych, dni pola i innych imprez wystawienniczych ;
- Bieżąca współpraca ze swoim przełożonym, Product Managerami i pozostałymi specjalistami.

Zależy nam na osobach:

- Z co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, doradcy lub przy obsłudze klienta;
- Ze znajomością technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
- Z co najmniej podstawową wiedzą agronomiczną;
- Potrafiących nawiązywać i budować długofalowe relacje z klientami;
- Pasjonujących się rolnictwem, dla których praca na polu jest zaletą;
- Posiadających prawo jazdy kat. B;

Doradcy oferujemy:

- Umowę o pracę na pełen etat – pierwszą umowę podpisujemy na 6 miesięcy;
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz co miesiąc prowizję od zrealizowanej sprzedaży, bez górnych limitów;
- Pracę blisko miejsca zamieszkania, w obrębie 2-3 powiatów;
- Komputer, telefon i samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania;
- Samochód na własność po 3 latach za realizowanie sprzedaży na określonym poziomie;
- Pracę wspartą 6-tygodniowym okresem wdrożeniowym oraz licznymi szkoleniami (cykliczne oraz indywidualnie dopasowywane do pracownika),
- Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU, dopłaty do wypoczynku i rekreacji;

Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV za pomocą formularza aplikacyjnego!
Dodana
Wygasa (za 6 dni)
Powrót do listy ofert