Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - LINGUA LAB S.C. WERONIKA SZYSZKIEWICZ, MAŁGORZATA DEMBIŃSKA

Jesteśmy jednym z największych biur tłumaczeń w Polsce.

Naszym Klientom, obecnym na wszystkich kontynentach, dostarczamy tylko usługi wysokiej jakości.

Sukcesy zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą nasz zespół z pasji do języków obcych.

Obecnie intensywnie się rozwijamy i poszukujemy nowych pracowników.

Dołącz do nas: https://lingualab.pl

Oferty pracy Lingua Lab s.c.

Lingua Lab s.c.

Kierownik Projektów Translatorskich (biuro tłumaczeń)

Lingua Lab s.c.
Lingua Lab s.c.
Kierownik umowa o pracę pełny etat
nadzór nad pełnym procesem tłumaczeń pisemnych i ustnych (planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie), zarządzanie procesem podziału pracy podczas realizacji usługi, bezpośrednia współpraca ...

POLECANA
Kraków
21-09-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Kraków
Szczegóły

Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
miejsce pracy: Kraków, ul. Piastowska 8A

Zakres obowiązków

W Lingua Lab będziesz:

  • pełnić nadzór nad pełnym procesem tłumaczeniowym przy projektach tłumaczeń pisemnych i ustnych (planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie),
  • zarządzać procesem podziału pracy,
  • bezpośrednio współpracować z klientami w zakresie ich obsługi,
  • kontrolować jakość projektów i dbać o ich terminowość,
  • wykonywać inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności.
Wymagania

Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli:

  • posiadasz bardzo dobrą znajomość j. polskiego (zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji) oraz j. angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację pisemną oraz ustną,
  • cechuje Cię umiejętność logicznego myślenia, systematyczność, dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub obsłudze klienta,
  • potrafisz wykonywać kilka zadań równocześnie oraz ustalać priorytety,
  • znasz dobrze pakiet Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Kraków
Szczegóły

Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
miejsce pracy: Kraków, ul. Piastowska 8A

Zakres obowiązków

W Lingua Lab będziesz:

  • pełnić nadzór nad pełnym procesem tłumaczeniowym przy projektach tłumaczeń pisemnych i ustnych (planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie),
  • zarządzać procesem podziału pracy,
  • bezpośrednio współpracować z klientami w zakresie ich obsługi,
  • kontrolować jakość projektów i dbać o ich terminowość,
  • wykonywać inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności.
Wymagania

Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli:

  • posiadasz bardzo dobrą znajomość j. polskiego (zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji) oraz j. angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację pisemną oraz ustną,
  • cechuje Cię umiejętność logicznego myślenia, systematyczność, dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub obsłudze klienta,
  • potrafisz wykonywać kilka zadań równocześnie oraz ustalać priorytety,
  • znasz dobrze pakiet Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Korektor-weryfikator/Specjalista ds. OCR (biuro tłumaczeń)
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Kraków
Szczegóły

Korektor-weryfikator/Specjalista ds. OCR (biuro tłumaczeń)
miejsce pracy: Kraków, ul. Piastowska 8A

Zakres obowiązków

W Lingua Lab będziesz:

  • pracować z tekstem – zajmować się korektą techniczną i językową tłumaczeń zgodnie z harmonogramem realizowanych prac i wytycznymi danego projektu,

  • pracować z plikami – zajmować się konwersją plików (OCR) z formatu .pdf, .jpeg i in. do formatu .doc, opracowaniem elementów graficznych (wykresów, tabel, schematów itp.), przygotowanie dokumentów do publikacji – nanoszeniem poprawek, rozwiązywaniem problemów np. z formatowaniem,

  • pomagać Kierownikom Projektów Translatorskich w zależności od bieżących potrzeb.

Wymagania

Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe (np. edytorstwo) i/lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności programem Word i PowerPoint,
  • potrafisz konwertować pliki nieedytowalne na edytowalne i znasz programy do OCR (np. ABBYY FineReader),
  • posiadasz umiejętność redakcji i korekty tekstów,
  • doskonale znasz język polski oraz możesz wykazać się dobrą bierną znajomością języka angielskiego,
  • cechuje Cię staranność, dbałość o szczegóły, komunikatywność, umiejętność logicznego myślenia, systematyczność i samodzielność,
  • potrafisz wykonywać kilka zadań równocześnie oraz ustalać priorytety,
  • znajomość programów do składu i obróbki grafiki będzie dodatkowym atutem (np. InDesign, QuarkXpress, FrameMaker, PageMaker, Photoshop, Illustrator, CorelDRAW czy AutoCAD).
Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Kraków
Szczegóły
Zakres obowiązków

W Lingua Lab będziesz:

  • pełnić nadzór nad pełnym procesem tłumaczeniowym przy projektach tłumaczeń pisemnych i ustnych (planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie),

  • zarządzać procesem podziału pracy,

  • bezpośrednio współpracować z klientami w zakresie ich obsługi,

  • kontrolować jakość projektów i dbać o ich terminowość,

  • wykonywać inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności.

Wymagania

Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli:

  • posiadasz bardzo dobrą znajomość j. polskiego (zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji) oraz j. angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację pisemną oraz ustną,

  • cechuje Cię umiejętność logicznego myślenia, systematyczność, dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,

  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub obsłudze klienta,

  • potrafisz wykonywać kilka zadań równocześnie oraz ustalać priorytety,

  • znasz dobrze pakiet Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),

  • mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Kraków
Szczegóły
Zakres obowiązków

W Lingua Lab będziesz:

  • pełnić nadzór nad pełnym procesem tłumaczeniowym przy projektach tłumaczeń pisemnych i ustnych (planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie),

  • zarządzać procesem podziału pracy,

  • bezpośrednio współpracować z klientami w zakresie ich obsługi,

  • kontrolować jakość projektów i dbać o ich terminowość,

  • wykonywać inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności.

Wymagania

Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli:

  • posiadasz bardzo dobrą znajomość j. polskiego (zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji) oraz j. angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację pisemną oraz ustną,

  • cechuje Cię umiejętność logicznego myślenia, systematyczność, dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,

  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub obsłudze klienta,

  • potrafisz wykonywać kilka zadań równocześnie oraz ustalać priorytety,

  • znasz dobrze pakiet Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Adres

ul. Sereno Fenn’a 6 / 14
30-211 Kraków
województwo małopolskie
powiat Kraków
gmina Kraków-Śwódmieście

Dodatkowe informacje

NIP: 6772353115
REGON: 121429850

Pracodawcy z miasta Kraków