Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - "ADP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

ADP Polska jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w usługach outsourcingu kadrowo-płacowego, będąc jednocześnie częścią światowego lidera w tym obszarze – ADP®. Każdego dnia tysiące organizacji z całego świata polegają właśnie na ADP. Od międzynarodowych korporacji po małe firmy – wiodące rozwiązania ADP dla personelu pozwalają przedsiębiorstwom robić to, w czym są najlepsze – interesy. W Polsce z sukcesem działamy już prawie 20 lat i zatrudniamy 330 najwyższej klasy specjalistów gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Teraz Ty również możesz stać się częścią tego świata i dołączyć do naszego zespołu.

Oferty pracy ADP Polska Sp. z o.o.

ADP Polska Sp. z o.o.

Senior Payroll Specialist - Home Office

ADP Polska Sp. z o.o.
ADP Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. kadr i płac umowa o pracę pełny etat
pełen proces naliczania wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP w Polsce oraz pozostałe działania wspierające sprawną realizację tego procesu, wprowadzanie ...
Bielsko-Biała
03-09-2021
ADP Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Rekrutacji

ADP Polska Sp. z o.o.
ADP Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. HR umowa o pracę pełny etat
W związku ze zmianami w naszych strukturach poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Numer oferty: 199612 Miejsce pracy: Home Office   Do głównych zadań ...

POLECANA
Bielsko-Biała
30-08-2021 POLECANA
ADP Polska Sp. z o.o.

Konsultant Prawny

ADP Polska Sp. z o.o.
ADP Polska Sp. z o.o.
Radca prawny umowa o pracę pełny etat
Stałe monitorowanie zmian prawnych mających wpływ na pracę i funkcjonowanie zespołów operacyjnych w obszarze kadr i płac, Sporządzanie pism oraz opinii ...
Warszawa
27-08-2021
ADP Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Płac

ADP Polska Sp. z o.o.
ADP Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. kadr i płac umowa o pracę pełny etat
naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP, sporządzanie deklaracji do ZUS i US, kontakt z klientem w sprawie realizowanych usług oraz ...

POLECANA
Bielsko-Biała
23-08-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista ds. Rekrutacji
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

W związku ze zmianami w naszych strukturach poszukujemy osoby na stanowisko

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI

Numer oferty: 199612

Miejsce pracy: Home Office

 

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • samodzielna koordynacja wszystkich procesów rekrutacyjnych na stanowiska biurowe i specjalistyczne w ADP Polska,
  • przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń na portalach zewnętrznych i w funkcjonujących systemach rekrutacyjnych,
  • selekcja spływających zgłoszeń i aktywne zarządzanie bazą Kandydatów,
  • umawianie spotkań i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych (bezpośrednio oraz zdalnie),
  • utrzymywanie profesjonalnej komunikacji z Kandydatami na każdym szczeblu procesu,
  • aktualizowanie bazy danych w wewnętrznych systemach rekrutacyjnych,
  • przygotowywanie raportów oraz udział w cyklicznych telekonferencjach i spotkaniach, również na szczeblu globalnym,
  • współpraca z uczelniami, udział w targach pracy i realizowanie innych działań z obszaru Employer Brandingu,
  • rozwijanie partnerskiej współpracy z HR i Managerami w obszarze rekrutacji oraz stałe budowanie pozytywnych relacji. 
Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne,
  • wykształcenia wyższego (mile widziane takie kierunki jak ZZL, Socjologia, Psychologia bądź pokrewne),
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i gotowości do jego codziennego używania zarówno w mowie oraz w piśmie (B2/C1) – warunek konieczny,
  • zaangażowania, samodzielności i chęci do pełnienia roli partnera dla biznesu,
  • swobody w obsłudze komputera (w szczególności Ms Office oraz programów rekrutacyjnych).
Recruitment Specialist - Home Office
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

ADP RPO is hiring a Recruitment Specialist. Strong relationships is the foundation of our success. The Recruitment Specialist is responsible for developing a partnership with our client accounts by working directly with the client staffing team, hiring managers (Manager or Director level), or account team to develop and enhance strategies to ensure successful delivery of staffing services. Individuals must be highly consultative, have the ability to perform a variety of functional tasks, work within a team environment, and exhibit a commitment to our peers and clients. The Recruiting CRM is responsible for managing the recruitment efforts and hiring process for complex accounts and positions requiring he/she to lead the intake process with hiring managers, develop sourcing strategies and develop relationships with client contacts on a regular basis. The primary focus of the roles is to identify and select top level candidates for key openings within the assigned client(s). The role is responsible for building and managing relationships within assigned operating unit in order to fully understand the needs of the client. Other responsibilities may include, but are not limited to the following: phone interviewing, offer negotiation, education, training, and managing of administrative resources to support the account.

 

We strive for every interaction to be driven by our CORE values: Insightful Expertise, Integrity is Everything, Service Excellence, Inspiring Innovation, Each Person Counts, Results-Driven, - Social Responsibility.

Zakres obowiązków

RESPONSIBILITIES:

  • Requisition Management/Pipeline Management which includes candidate screening, as well as database management (consistently reviewing and assessing pipeline for each requisition and dispositioning candidates accordingly).
  • Development of comprehensive, effective and innovative sourcing and selection strategies in order to efficiently attain top level candidates.
  • Consistently consult and collaborate with hiring managers regarding expectations, challenges and strategies.
  • Develop process improvements, implement solutions and share best practices with account team members and client partners.
  • Lead weekly meetings with hiring managers and account teams to discuss and assess candidate and requisition status and health. Internet research and job posting responsibility and pipeline status movement.
  • Perform and/or manage passive recruiting through RMS resources as necessary to attract top level candidates.
  • Consult regarding phone interviewing strategies and analysis of completed interviews, including behavioral interviews, of potential candidates to select top level candidates for clients.
  • Accurately forecast and request transitional hours in a timely manner; leverage resources to maximize productivity and pipeline management.
  • Review candidate profile, experience and telephone interview responses and decide final disposition of candidate (i.e.. eligible for hire, not eligible for hire, second round interview eligible, or transfer to another requisition because of skill set match)
  • Furthermore, sell identified and selected candidates to client hiring managers, as well as advise top level candidates on a client's opportunity including culture fit, knowledge gaps and value proposition.
  • If applicable, negotiate and present compensation packages to candidate for acceptance.
  • Metric analysis, interview guide development, SLA adherence and report generation.
  • Interpret and analyze data and present back to client and account manager so that enhancements can be made to the hiring process such as revisions of behavioral based interview guides, job descriptions, compensation packages, and success indicators.
  • Development and delivery of presentations to client human resource partners and hiring managers.
  • Provides back up to Account Manager in areas of reporting, coaching, mentoring and sharing of best practices.
  • Performs other related duties as assigned.

Wymagania

QUALIFICATIONS REQUIRED:

  • Bachelor's Degree or Equivalent in Education and Experience.
  • Sourcing / Recruitment background.
  • Fluent Polish and English.
  • Ability to work with multinational teams on a daily basis (UK, US, EMEA).
  • Willing to develop and learn in the recruitment area.
Płatna praktyka w dziale zarządzania dokumentacją i archiwizacji!
Stażysta   |  staż/praktyka
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego oddziału w Bielsku-Białej poszukujemy osób chętnych do udziału w kolejnym projekcie z cyklu Akademii Kadrowo-Płacowej:

PŁATNA PRAKTYKA W DZIALE ARCHIWIZACJI I ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ!

 OSTANIE WOLNE MIEJSCA!

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Planowany termin rozpoczęcia praktyk: SIERPIEŃ 2021

Zakres obowiązków

Uczestnicząc w Programie:

  • odbędziesz 3 miesięczną płatną praktykę w największej na polskim rynku firmie z obszaru outsourcingu usług kadrowo-płacowych,
  • będziesz miał możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy biurowej,
  • uzyskasz praktyczną wiedzę z obszaru zarządzania dokumentacją kadrową,
  • poznasz różnorodne zagadnienia z zakresu obiegu dokumentów i archiwizacji,
  • będziesz mógł otrzymać możliwość podjęcia stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu Programu i dalej rozwijać się w obszarze kadrowo-płacowym.
Wymagania
  • swoboda w pracy z komputerem oraz łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy,
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin na okres przynajmniej 3 miesięcy,
  • spełnienie warunków praktyki absolwenckiej (ukończone wykształcenie na dowolnym poziomie oraz nieukończony 30 rok życia na dzień rozpoczęcia Programu),
  • gotowość do podjęcia ewentualnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu Programu,
  • chęć rozwoju i zdobycia wiedzy z zakresu kadr i płac,
  • zaangażowanie, pozytywne nastawienie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Płatna praktyka w dziale zarządzania dokumentacją i archiwizacji!
Stażysta   |  staż/praktyka
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego oddziału w Bielsku-Białej poszukujemy osób chętnych do udziału w kolejnym projekcie z cyklu Akademii Kadrowo-Płacowej:

PŁATNA PRAKTYKA W DZIALE ARCHIWIZACJI I ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ!

 OSTANIE WOLNE MIEJSCA!

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Planowany termin rozpoczęcia praktyk: SIERPIEŃ 2021

Zakres obowiązków

Uczestnicząc w Programie:

  • odbędziesz 3 miesięczną płatną praktykę w największej na polskim rynku firmie z obszaru outsourcingu usług kadrowo-płacowych,
  • będziesz miał możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy biurowej,
  • uzyskasz praktyczną wiedzę z obszaru zarządzania dokumentacją kadrową,
  • poznasz różnorodne zagadnienia z zakresu obiegu dokumentów i archiwizacji,
  • będziesz mógł otrzymać możliwość podjęcia stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu Programu i dalej rozwijać się w obszarze kadrowo-płacowym.
Wymagania
  • swoboda w pracy z komputerem oraz łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy,
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin na okres przynajmniej 3 miesięcy,
  • spełnienie warunków praktyki absolwenckiej (ukończone wykształcenie na dowolnym poziomie oraz nieukończony 30 rok życia na dzień rozpoczęcia Programu),
  • gotowość do podjęcia ewentualnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu Programu,
  • chęć rozwoju i zdobycia wiedzy z zakresu kadr i płac,
  • zaangażowanie, pozytywne nastawienie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Asystent ds. Kadr
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osób, dla których kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja i plan na przyszłość. W swoich strukturach posiadamy wiele różnych możliwości zdobywania, wykorzystywania i poszerzania posiadanej wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu. Nie ważne na jakim etapie swojej kariery zawodowej jesteś — u nas na pewno napotkasz nowe wyzwania, które pozwolą Ci się nadal rozwijać i w pełni wydobyć Twój potencjał. Jeśli obszar twardego HR to Twoja pasja, a także cechuje Cię pozytywna energia i dynamizm w działaniu, dołącz do nas i #WyróżnijSię w ADP.

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

#6008634306162021

Zakres obowiązków
  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP oraz wszystkie ewentualne działania wspierające realizację tych procesów - adekwatnie do posiadanej wiedzy oraz doświadczenia,
  • przestrzeganie ustalonych terminów oraz warunków umowy z Klientem,
  • wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
  • opracowywanie raportów i analiz,
  • efektywna współpraca z Klientem oraz pozostałymi działami firmy.

Wymagania
  • chęć rozwoju i zdobywania doświadczenia w obszarze kadr i płac (mile widziane choć niewielkie doświadczenie lub ukończony kurs kadrowo-płacowy),
  • swoboda w pracy z komputerem, szczególnie z MS Excel,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe kierunkowe),
  • terminowość, dokładność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Specjalista ds. Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osób, dla których kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja i plan na przyszłość. W swoich strukturach posiadamy wiele różnych możliwości zdobywania, wykorzystywania i poszerzania posiadanej wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu. Nie ważne na jakim etapie swojej kariery zawodowej jesteś — u nas na pewno napotkasz nowe wyzwania, które pozwolą Ci się nadal rozwijać i w pełni wydobyć Twój potencjał. Jeśli obszar twardego HR to Twoja pasja, a także cechuje Cię pozytywna energia i dynamizm w działaniu, dołącz do nas i #WyróżnijSię w ADP.

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

#201563

Zakres obowiązków
  • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS i US,
  • kontakt z klientem w sprawie realizowanych usług oraz wsparcie merytoryczne,
  • praca z dużą ilością danych wprowadzanych do systemu przy użyciu dostępnych narzędzi,
  • opracowywanie raportów i analiz,
  • przygotowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentacji płacowej,
  • kontakt z urzędami oraz organami kontroli,
  • efektywna współpraca z zespołem oraz pozostałymi działami firmy.

Wymagania
  • doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą merytoryczną z zakresu płac,
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe),
  • swoboda w pracy z komputerem i doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych,
  • gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym i gotowość do jego używania w codziennej pracy (warunek niezbędny tylko w przypadku współpracy z Klientem globalnym),
  • dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność,
  • zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Recruitment Specialist
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

ADP RPO is hiring a Recruitment Specialist. Strong relationships is the foundation of our success. The Recruitment Specialist is responsible for developing a partnership with our client accounts by working directly with the client staffing team, hiring managers (Manager or Director level), or account team to develop and enhance strategies to ensure successful delivery of staffing services. Individuals must be highly consultative, have the ability to perform a variety of functional tasks, work within a team environment, and exhibit a commitment to our peers and clients. The Recruiting CRM is responsible for managing the recruitment efforts and hiring process for complex accounts and positions requiring he/she to lead the intake process with hiring managers, develop sourcing strategies and develop relationships with client contacts on a regular basis. The primary focus of the roles is to identify and select top level candidates for key openings within the assigned client(s). The role is responsible for building and managing relationships within assigned operating unit in order to fully understand the needs of the client. Other responsibilities may include, but are not limited to the following: phone interviewing, offer negotiation, education, training, and managing of administrative resources to support the account.

 

We strive for every interaction to be driven by our CORE values: Insightful Expertise, Integrity is Everything, Service Excellence, Inspiring Innovation, Each Person Counts, Results-Driven, - Social Responsibility.

Zakres obowiązków

RESPONSIBILITIES:

  • Requisition Management/Pipeline Management which includes candidate screening, as well as database management (consistently reviewing and assessing pipeline for each requisition and dispositioning candidates accordingly).
  • Development of comprehensive, effective and innovative sourcing and selection strategies in order to efficiently attain top level candidates.
  • Consistently consult and collaborate with hiring managers regarding expectations, challenges and strategies.
  • Develop process improvements, implement solutions and share best practices with account team members and client partners.
  • Lead weekly meetings with hiring managers and account teams to discuss and assess candidate and requisition status and health. Internet research and job posting responsibility and pipeline status movement.
  • Perform and/or manage passive recruiting through RMS resources as necessary to attract top level candidates.
  • Consult regarding phone interviewing strategies and analysis of completed interviews, including behavioral interviews, of potential candidates to select top level candidates for clients.
  • Accurately forecast and request transitional hours in a timely manner; leverage resources to maximize productivity and pipeline management.
  • Review candidate profile, experience and telephone interview responses and decide final disposition of candidate (i.e.. eligible for hire, not eligible for hire, second round interview eligible, or transfer to another requisition because of skill set match)
  • Furthermore, sell identified and selected candidates to client hiring managers, as well as advise top level candidates on a client's opportunity including culture fit, knowledge gaps and value proposition.
  • If applicable, negotiate and present compensation packages to candidate for acceptance.
  • Metric analysis, interview guide development, SLA adherence and report generation.
  • Interpret and analyze data and present back to client and account manager so that enhancements can be made to the hiring process such as revisions of behavioral based interview guides, job descriptions, compensation packages, and success indicators.
  • Development and delivery of presentations to client human resource partners and hiring managers.
  • Provides back up to Account Manager in areas of reporting, coaching, mentoring and sharing of best practices.
  • Performs other related duties as assigned.

Wymagania

QUALIFICATIONS REQUIRED:

  • Bachelor's Degree or Equivalent in Education and Experience.
  • Sourcing / Recruitment background.
  • Fluent Polish and English.
  • Ability to work with multinational teams on a daily basis (UK, US, EMEA).
  • Willing to develop and learn in the recruitment area.
  • Fluent German or experience in tech/IT recruitment are strongly preferred.
Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osób, dla których kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja i plan na przyszłość. W swoich strukturach posiadamy wiele różnych możliwości zdobywania, wykorzystywania i poszerzania posiadanej wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu. Nie ważne na jakim etapie swojej kariery zawodowej jesteś — u nas na pewno napotkasz nowe wyzwania, które pozwolą Ci się nadal rozwijać i w pełni wydobyć Twój potencjał. Jeśli obszar twardego HR to Twoja pasja, a także cechuje Cię pozytywna energia i dynamizm w działaniu, dołącz do nas i #WyróżnijSię w ADP.

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

#6008471705062021

Zakres obowiązków
  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP oraz wszystkie ewentualne działania wspierające realizację tych procesów – adekwatnie do posiadanej wiedzy oraz doświadczenia,,
  • przestrzeganie ustalonych terminów oraz warunków umowy z Klientem,
  • kontakt z klientem w sprawie realizowanych usług oraz wsparcie merytoryczne,
  • praca z dużą ilością danych wprowadzanych do systemu przy użyciu dostępnych narzędzi,
  • opracowywanie raportów i analiz,
  • przygotowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentacji płacowej,
  • kontakt z urzędami oraz organami kontroli,
  • efektywna współpraca z zespołem oraz pozostałymi działami firmy.

Wymagania
  • doświadczenia w obszarze kadr i płac i/lub wiedzy z tego zakresu (mile widziany ukończony kurs kadrowo-płacowy),
  • znajomości języka angielskiego oraz chęci do jego rozwijania i używania,
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe),
  • swoboda w pracy z komputerem i doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych,
  • gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności,
  • dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność,
  • zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Recruitment Specialist - Home Office
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

ADP RPO is hiring a Recruitment Specialist. Strong relationships is the foundation of our success. The Recruitment Specialist is responsible for developing a partnership with our client accounts by working directly with the client staffing team, hiring managers (Manager or Director level), or account team to develop and enhance strategies to ensure successful delivery of staffing services. Individuals must be highly consultative, have the ability to perform a variety of functional tasks, work within a team environment, and exhibit a commitment to our peers and clients. The Recruiting CRM is responsible for managing the recruitment efforts and hiring process for complex accounts and positions requiring he/she to lead the intake process with hiring managers, develop sourcing strategies and develop relationships with client contacts on a regular basis. The primary focus of the roles is to identify and select top level candidates for key openings within the assigned client(s). The role is responsible for building and managing relationships within assigned operating unit in order to fully understand the needs of the client. Other responsibilities may include, but are not limited to the following: phone interviewing, offer negotiation, education, training, and managing of administrative resources to support the account.

 

We strive for every interaction to be driven by our CORE values: Insightful Expertise, Integrity is Everything, Service Excellence, Inspiring Innovation, Each Person Counts, Results-Driven, - Social Responsibility.

Zakres obowiązków

RESPONSIBILITIES:

  • Requisition Management/Pipeline Management which includes candidate screening, as well as database management (consistently reviewing and assessing pipeline for each requisition and dispositioning candidates accordingly).
  • Manage profitability of Account via development of comprehensive, effective and innovative sourcing and selection strategies in order to efficiently attain top level candidates.
  • Consistently consult and collaborate with hiring managers regarding expectations, challenges and strategies.
  • Develop process improvements, implement solutions and share best practices with account team members and client partners.
  • Lead weekly meetings with hiring managers and account teams to discuss and assess candidate and requisition status and health. Internet research and job posting responsibility and pipeline status movement.
  • Perform and/or manage passive recruiting through RMS resources as necessary to attract top level candidates.
  • Consult regarding phone interviewing strategies and analysis of completed interviews, including behavioral interviews, of potential candidates to select top level candidates for clients.
  • Accurately forecast and request transitional hours in a timely manner; leverage resources to maximize productivity and pipeline management.
  • Review candidate profile, experience and telephone interview responses and decide final disposition of candidate (i.e.. eligible for hire, not eligible for hire, second round interview eligible, or transfer to another requisition because of skill set match)
  • Furthermore, sell identified and selected candidates to client hiring managers, as well as advise top level candidates on a client's opportunity including culture fit, knowledge gaps and value proposition.
  • If applicable, negotiate and present compensation packages to candidate for acceptance.
  • Metric analysis, interview guide development, SLA adherence and report generation.
  • Interpret and analyze data and present back to client and account manager so that enhancements can be made to the hiring process such as revisions of behavioral based interview guides, job descriptions, compensation packages, and success indicators.
  • Development and delivery of presentations to client human resource partners and hiring managers.
  • Provides back up to Account Manager in areas of reporting, coaching, mentoring and sharing of best practices.
  • Performs other related duties as assigned.

Wymagania

QUALIFICATIONS REQUIRED:

  • Bachelor's Degree or Equivalent in Education and Experience.
  • Sourcing / Recruitment background.
  • Fluent Polish and English.
  • Ability to work with multinational teams on a daily basis (UK, US, EMEA).
  • Willing to develop and learn in the recruitment area.
  • Fluent German or experience in tech/IT recruitment are strongly preferred.
Specjalista ds. Kadr i Płac Front Office
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osób, dla których kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja i plan na przyszłość. W swoich strukturach posiadamy wiele różnych możliwości zdobywania, wykorzystywania i poszerzania posiadanej wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu. Nie ważne na jakim etapie swojej kariery zawodowej jesteś — u nas na pewno napotkasz nowe wyzwania, które pozwolą Ci się nadal rozwijać i w pełni wydobyć Twój potencjał. Jeśli obszar twardego HR to Twoja pasja, a także cechuje Cię pozytywna energia i dynamizm w działaniu, dołącz do nas i #WyróżnijSię w ADP.

Miejsce pracy: Warszawa, Wrocław, Radomsko, Świdnik

#201561

Zakres obowiązków
  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (adekwatnie do posiadanego poziomu umiejętności) oraz wszystkie ewentualne działania wspierające realizację tych procesów,
  • przestrzeganie ustalonych terminów oraz warunków umowy z Klientem,
  • wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
  • opracowywanie raportów i analiz,
  • efektywna współpraca z Klientami oraz pozostałymi działami firmy.

Wymagania
  • doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą merytoryczną z zakresu kadr i płac,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym i gotowość do jego używania w codziennej pracy (warunek niezbędny w przypadku współpracy z Klientem globalnym - nie wymagany, ale zawsze mile widziany),
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe),
  • swoboda w pracy z komputerem i doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych,
  • gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności,
  • dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność,
  • zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Adres

ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Wola

Dodatkowe informacje

NIP: 5252165884
REGON: 016279751
KRS: 0000128815
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 02-09-2002
Źródło: GUS, KRS