Czy to Twoja firma?

Komtech Sp. z o.o. praca

Radom

Od ponad trzech dekad jesteśmy dumnym uczestnikiem polskiego rynku IT, z siedzibą w sercu mazowieckiego Radomia. Nasza przygoda z technologią rozpoczęła się w 1986 roku, a od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze kompetencje jako integratorzy systemów informatycznych i dostawcy biznesowych rozwiązań IT.


W Komtech Sp. z o.o. łączymy tradycję z nowoczesnością, dostarczając kompleksowe rozwiązania IT, które są owocem współpracy z najlepszymi vendorami na rynku. Jesteśmy twórcami autorskiego oprogramowania, w tym KPMS – systemu, który wykazuje niezwykłą elastyczność i jest w stanie dostosować się do specyficznych potrzeb każdego przedsiębiorstwa.

Nasze systemy informatyczne znajdują zastosowanie w sektorze przemysłowym i ubezpieczeniowym, gdzie liczy się precyzja, niezawodność i bezpieczeństwo. Szczególnie dumni jesteśmy z naszego systemu CMMS/PreKon, który wspiera działania służb utrzymania ruchu w przedsiębiorstwach produkcyjnych, zapewniając kluczowe funkcjonalności dla efektywnego zarządzania.

Zajmujemy wysoką pozycję wśród integratorów systemów informatycznych, co jest wynikiem naszego długoletniego doświadczenia i zaangażowania w każdy projekt. Rozumiemy, że sukces naszych klientów jest także naszym sukcesem, dlatego oferujemy nie tylko produkty, ale również szeroki zakres usług konsultingowych, doradczych, programistycznych, wdrożeniowych i integracyjnych. Nasza opieka powdrożeniowa i serwisowa to gwarancja, że nie zostawiamy naszych klientów samych sobie po zakończeniu projektu.

Wyróżnia nas elastyczność, innowacyjność i długotrwała współpraca z klientami. W Komtech Sp. z o.o. zawsze stawiamy na rozwiązania, które są nie tylko nowoczesne i funkcjonalne, ale przede wszystkim skrojone na miarę potrzeb naszych partnerów biznesowych.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy już zaufali naszemu doświadczeniu i profesjonalizmowi. Razem możemy tworzyć przyszłość w oparciu o solidne fundamenty technologiczne.

Komtech Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) bankowość / finanse obsługa klienta / call center

Oferty pracy Komtech Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Komtech Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Komtech Sp. z o.o.

Siedziba główna

Komtech Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Komtech Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent ds. Sprzedaży / Specjalista ds. Sprzedaży

    Komtech Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania:
      • Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych Klientów na systemy będące w ofercie firmy:
        • KPMS Moduł Dokumentacja
        • KPMS Maintenance
        • KPMS OEE
      • Udział w różnych etapach cyklu procesu sprzedaży
      • Kontakt z Klientami w celu ustalenia wymagań oraz wstępna analiza podstawowych procesów biznesowych
      • Umawianie spotkań / telekonferencji
      • Prowadzenie spotkań (Specjalista ds. Sprzedaży)
      • Przygotowanie ofert z pomocą Zespołu Wdrożeń i Wsparcia
      • Inne działania marketingowe związane z pozyskiwaniem Klientów i procesem sprzedaży

      Wymagania

      Wymagamy:
      • Doświadczenia w kontaktach z Klientem
      • Samodzielność i dobra organizacja pracy
      • Analiza procesów biznesowych
      • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, skrupulatność, zaangażowanie
      • Chęć do poszerzania wiedzy
      • Wysoki poziom etyki i kultury osobistej
      Mile widziana:
      • Wiedza i znajomość zagadnień związanych z sektorem przemysłowym
      • Ogólna znajomość budowy i eksploatacji systemów informatycznych
      • Doświadczenia w prowadzeniu kanału na Youtube
      • Doświadczenia w budowaniu wizerunku firmy na Facebook

      Oferujemy

      • Szkolenie
      • Wdrożenie na stanowisku pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
      • Umowę o pracę
      • Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wynagrodzenie premiowe)
      • Możliwość pracy zdalnej na zasadach umowy B2B lub zlecenia do konkretnego projektu
  • Specjalista ds. wdrożeń / analityk

    Komtech Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania:
      • Udział we wdrożeniu systemów będących w ofercie firmy
      • Udział w różnych etapach cyklu trwania projektu, w tym w przygotowaniu założeń i testach
      • Udział w nowych projektach dla nowych klientów oraz udział w utrzymaniu i rozwoju systemów będących w ofercie firmy
      • Udział w pracach serwisowych dla aktualnych klientów
      • Analiza procesów biznesowych i kontakt z klientami w celu ustalenia wymagań
      • Tworzenie dokumentacji użytkownika oraz dokumentacji użytkownika / technicznej związanej z wytwarzanymi rozwiązaniami
      • Nadzór merytoryczny nad rozwiązaniami

      Wymagania

      Wymagamy:
      • Umiejętności komunikacyjne na linii użytkownik końcowy–Twoje Stanowisko–programista
      • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, skrupulatność, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Samodzielność i dobra organizacja pracy
      • Wysoki poziom etyki i kultury osobistej
      • Prawo jazdy kat. B
      Mile widziana:
      • Ogólna znajomość relacyjnych baz danych
      • Ogólna znajomość budowy i eksploatacji systemów informatycznych
      • Ogólną znajomość zagadnień związanych z sektorem przemysłowym lub ubezpieczeniowym
      • Szkolenie
      • Wdrożenie na stanowisku pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
      • Umowę o pracę
      • Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wynagrodzenie premiowe)
      • Stabilność zatrudnienia na najbliższe 10 lat
      • Dobrą kawę :)
      • Możliwość pracy na zasadach umowy B2B lub zlecenia do konkretnego projektu
  • Programista / Młodszy Programista Aplikacji Bazodanowych

    Komtech Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania:
      • Aktywny udział w utrzymaniu i rozwoju systemów będących w ofercie firmy
      • Programowanie, tworzenie zapytań SQL / tworzenie raportów, udział w różnych etapach cyklu trwania projektu
      • Udział w nowych projektach oraz udział w utrzymaniu i rozwoju systemów będących w ofercie firmy.

      Wymagania

      Wymagamy:
      • Doświadczenia praktyczne w zakresie tworzenia aplikacji bazodanowych za pomocą dowolnego języka
      • Min. roczne doświadczenie w zakresie tworzenia aplikacji bazodanowych
      • Znajomość praktyczna relacyjnych baz danych (mile widziana znajomość MSSQL)
      • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, skrupulatność, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy zespołowej (mile widziana znajomość Systemu GIT)
      • Chęć do poszerzania wiedzy i tworzenia nowych rozwiązań (mile widziana wiedza z zakresu ubezpieczeń lub finansów)
      • Samodzielność i dobra organizacja pracy
      • Wysoki poziom etyki i kultury osobistej

      Oferujemy

      • Szkolenie / Wdrożenie na stanowisku pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
      • Atrakcyjny system wynagradzania
      • Stabilność zatrudnienia

Pracodawcy w Radomiu