Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) jest instytucją odpowiedzialną za nadzór oraz kontrolę w dziedzinie budownictwa w Polsce. Jego podstawowym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i zgodności obiektów budowlanych z obowiązującymi przepisami prawnymi.

GUNB angażuje się również w edukację w zakresie przepisów budowlanych oraz promuje cyfryzację w sektorze budownictwa. Urząd organizuje szkolenia i wydaje interpretacje prawne, co ma na celu usprawnienie procesów budowlanych oraz zwiększenie jakości inwestycji budowlanych w kraju.

Oferty pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Praca zdalna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024

Mapa Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - oferty archiwalne

  • Starszy inspektor ds. legislacji w dpr (nr ogłoszenia: 158552) k/m

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na czas określony

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
      • Zawody: Specjalista administracji publicznej
      • Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
      • Inne wymagania: niezbędne:
        - Wykształcenie: wyższe prawnicze,
        - znajomość przepisów: ustawy - Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, zasad techniki prawodawczej, Konstytucji RP oraz innych przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, regulamin pracy Rady Ministrów, Sejmu oraz Senatu),
        - umiejętność analizy przepisów prawnych, w tym - przepisów unijnych,
        - umiejętność organizacji pracy własnej,
        - odporność na stres, w tym umiejętność pracy pod presją czasu,
        - kultura osobista,
        - znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym,
        - komunikatywność,
        - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
        - Posiadanie obywatelstwa polskiego,
        - Korzystanie z pełni praw publicznych,
        - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

        Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
        - Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z legislacją, obsługą prawną lub orzecznictwem lub w zakresie problematyki prawa budowlanego lub wyrobów budowlanych,
        - Ukończona aplikacja legislacyjna lub studia podyplomowe z zagadnień legislacyjnych.

        Dokumenty niezbędne:
        - CV i list motywacyjny,
        - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
        - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
        - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
        - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
        - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
        - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

        Dokumenty dodatkowe:
        - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
        - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
        - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

        Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2025
        Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
        Aplikując, kandydat oświadcza, że znana Mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

        Należy aplikować elektronicznie na stronie: lub na adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne - Kancelaria Ogólna ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa
        z dopiskiem: Ogłoszenie nr 158552

        Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub na adres do doręczeń elektronicznych lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl.

        Pracodawca zaprasza również do kontaktu telefonicznego:
        od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793
        lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl

        Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

        Informacje dodatkowe od pracodawcy:
        Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
        Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu () - w zakładce Pracuj z nami.
        Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Zachęcamy do składania aplikacji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub na adres do doręczeń elektronicznych lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej.

        Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.

        Dostępność:
        Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
        Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
        W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
        Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze.

        Warunki pracy:
        Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.

        Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze, II, IV i V piętrze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

        DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
        Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42]. 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod@gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

        Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

        Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Śródmieście
        Godziny pracy: ruchomy czas pracy

        Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
      • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 796 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
        - Ruchomy czas pracy
        - Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, home office)
        - Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
        - Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
        - Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
        - Pokój dla rodzica z dzieckiem
        - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
        - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
        - Dogodną lokalizację
        - Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy)
        - Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka
        - Pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax)
        - Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy specjalista ds. kontroli w dik (nr ref. 113063)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego, w szczególności prowadzenie przez te organy postępowań administracyjnych, postępowań egzekucyjnych i skargowych, - prowadzi kontrole robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne sprawozdań z kontroli i inne pisma niezbędne do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia kontroli, - sporządza protokoły z kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych zawierające niezbędne elementy i załączniki, - sporządza analizę efektywności kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, - prowadzi postępowania wyjaśniające w zakresie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie, - pełni funkcję kierownika zespołu kontrolerów, - realizuje inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału, Zastępcę Dyrektora lub Dyrektora Departamentu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Kodeks Postępowania Administracyjnego
      • Inne wymagania: (niezbędne): - wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, prawa budowlanego lub kontroli w administracji publicznej, - doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie, - znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz określonych na jej podstawie standardów kontroli w administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE): Nr 305/2011, - umiejętność argumentowania, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność stosowania przepisów prawa, - komunikatywność, - odporność na stres, - kultura osobista, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - uprawnienia budowlane, - prawo jazdy kat. B. Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego, w szczególności prowadzenie przez te organy postępowań administracyjnych, postępowań egzekucyjnych i skargowych, - prowadzi kontrole robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne sprawozdań z kontroli i inne pisma niezbędne do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia kontroli, - sporządza protokoły z kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych zawierające niezbędne elementy i załączniki, - sporządza analizę efektywności kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, - prowadzi postępowania wyjaśniające w zakresie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie, - pełni funkcję kierownika zespołu kontrolerów, - realizuje inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału, Zastępcę Dyrektora lub Dyrektora Departamentu. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: [Kontakt: nabory@gunb.gov.pl; tel.: 22 661 94 66]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 673 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy inspektor ds. orzecznictwa w doa (nr ref. 113069)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień, - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, - obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, - kompletuje i porządkuje akta spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmuje interesantów w celu udostępnienia im akt sprawy oraz udziela stosownych wyjaśnień.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: - wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne, albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, - znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy - Prawo budowlane, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - odporność na stres, - kultura osobista, - komunikatywność, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; komunikatywna znajomość języka polskiego. Osoba na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień, - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, - obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, - kompletuje i porządkuje akta spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmuje interesantów w celu udostępnienia im akt sprawy oraz udziela stosownych wyjaśnień. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem:

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 657 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, dodat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy inspektor ds. kontroli w dik (nr ref. 113060)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne, - analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Prawo budowlane, Kodeks Postępowania Administracyjnego
      • Inne wymagania: (niezbędne): - wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, - znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, - umiejętność stosowania przepisów prawa, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, - kultura osobista, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; komunikatywna znajomość języka polskiego. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - uprawnienia budowlane, - prawo jazdy kat. B. Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne, - analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: [Kontakt: nabory@gunb.gov.pl; tel.: 22 661 94 66]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 063 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (pow
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Główny specjalista ds. testowania w duc (nr 114194)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: realizuje testy manualne aplikacji webowych i mobilnych, przygotowuje dane testowe oraz tworzy, utrzymuje i rozwija scenariusze testowe oraz koordynuje testy w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, weryfikuje zgodność dostarczanych rozwiązań z wymaganiami biznesowymi w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, opracowuje dokumentację wykonanych prac w zakresie testowania systemów teleinformatycznych realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, w szczególności tworzy raporty z przeprowadzonych testów, nadzoruje proces testowania systemów teleinformatycznych realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, wspomaga proces testowania w fazie wytwarzania oprogramowania w ramach projektów finansowanych ze środków POPC.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
      • Inne wymagania: - wykształcenie wyższe - wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych, w tym znajomosć metodyk testowania (np. ISTQB), języka SQL, narzędzia Jira. - znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozp. w sprawie KRI - poświadczenie bezpieczeństwa - dostęp do informacji niejawnych i klauzuli "poufne" - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat przy realizacji zadań z zakresu informatyki, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku testera manualnego. Szczegółowe informacje dotyczące zgłoszenia można znaleźć na stronach KPRM pod linkiem: , nr ogłoszenia 114194 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w zakładce: "Pracuj z nami". Osoba na tym stanowisku: realizuje testy manualne aplikacji webowych i mobilnych, przygotowuje dane testowe oraz tworzy, utrzymuje i rozwija scenariusze testowe oraz koordynuje testy w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, weryfikuje zgodność dostarczanych rozwiązań z wymaganiami biznesowymi w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, opracowuje dokumentację wykonanych prac w zakresie testowania systemów teleinformatycznych realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, w szczególności tworzy raporty z przeprowadzonych testów, nadzoruje proces testowania systemów teleinformatycznych realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, wspomaga proces testowania w fazie wytwarzania oprogramowania w ramach projektów finansowanych ze środków POPC. Praca w godz. 8.15-16.15. [Kontakt: e-mail: nabory@gunb.gov.pl, tel. 22 661 94 66]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 6 705 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Główny specjalista ds. analiz biznesowych w duc (nr 114195)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: przeprowadza analizy biznesowe dla procesów w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, tworzy dokumentację analityczno-projektową w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, pozyskuje i specyfikuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz dokonuje weryfikacji zebranych potrzeb biznesowych w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, wspiera bieżące prace projektowe w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, wspiera prowadzenie testów biznesowych dla opracowanych rozwiązań w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w projektach finansowanych ze środków POPC.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: - wykształcenie wyższe - znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne - znajomość ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów... - znajomość metodyki projektowej Prince 2 - umiejętność definiowania specyfikacji funkcjonalnej systemu teleinformatycznego - umiejętność analitycznego myślenia - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy relaizacji zadań analitycznych. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia można znaleźć na stronach KPRM pod linkiem: , nr ogłoszenia: 114195 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w zakładce: {Pracuj z nami". Osoba na tym stanowisku: przeprowadza analizy biznesowe dla procesów w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, tworzy dokumentację analityczno-projektową w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, pozyskuje i specyfikuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz dokonuje weryfikacji zebranych potrzeb biznesowych w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, wspiera bieżące prace projektowe w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, wspiera prowadzenie testów biznesowych dla opracowanych rozwiązań w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w projektach finansowanych ze środków POPC. Praca w godz.: 8.15-16.15. [Zgłoszenia: tel. 22 661 94 66; e-mail: nabory@gunb.gov.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 8 432 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy inspektor ds. orzecnictwa (ogłoszenie nr 115183)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień, - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i uczestniczy w rozprawach przed tym Sądem, - przyjmuje interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia stosownych wyjaśnień, - obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych, - kompletuje i porządkuje akta spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Prawo budowlane
      • Inne wymagania: Nasze wymagania (niezbędne): - wykształcenie: wyższe, - znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego, dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (np. Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - umiejętność organizacji pracy własnej, - odporność na stres, - kultura osobista, - komunikatywność, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. dodatkowe: - wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne albo studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego lub prawa budowlanego albo średnie techniczne z zakresu budownictwa, - doświadczenie zawodowe w orzecznictwie administracyjnym w zakresie budownictwa. Osoba na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień, - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i uczestniczy w rozprawach przed tym Sądem, - przyjmuje interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia stosownych wyjaśnień, - obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych, - kompletuje i porządkuje akta spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną. *Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: **Bliższe informacje: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub e-mailowo na adres: nabory@gunb.gov.pl

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 599 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, dodat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy specjalista ds. orzecnictwa (ogłoszenie nr 115211)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień, - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i uczestniczy w rozprawach przed tym Sądem, - analizuje akta spraw i opiniuje wydane rozstrzygnięcia pod kątem zasadności udziału przedstawiciela Głównego Inspektora w sprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym lub Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz analizuje wyroki Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i przygotowuje pisemne stanowiska w sprawach wraz z wnioskami o złożenie skarg kasacyjnych, - przyjmuje interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia stosownych wyjaśnień, - obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych, - kompletuje i porządkuje akta spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Prawo budowlane
      • Inne wymagania: Nasze wymagania (niezbędne): - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w orzecznictwie administracyjnym, - znajomość przepisów: ustawy - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, innych ustaw w zakresie procesu inwestycyjno-budowlanego (ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy o transporcie kolejowym, ustawy - Prawo wodne, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przemysłowych), ustaw dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (np. Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - umiejętność organizacji pracy własnej, - odporność na stres, - komunikatywność, w szczególności umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, - kultura osobista, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. dodatkowe: - wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne albo studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego lub prawa budowlanego albo średnie techniczne z zakresu budownictwa, - doświadczenie zawodowe w zakresie budownictwa Osoba na tym stanowisku: - rozpatruje odwołania, zażalenia, wnioski składane w pierwszej instancji oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy, dotyczące rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień, - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i uczestniczy w rozprawach przed tym Sądem, - analizuje akta spraw i opiniuje wydane rozstrzygnięcia pod kątem zasadności udziału przedstawiciela Głównego Inspektora w sprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym lub Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz analizuje wyroki Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i przygotowuje pisemne stanowiska w sprawach wraz z wnioskami o złożenie skarg kasacyjnych, - przyjmuje interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia stosownych wyjaśnień, - obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych, - kompletuje i porządkuje akta spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną. *Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: **Bliższe informacje: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub e-mailowo na adres: nabory@gunb.gov.pl

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 038 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, dodat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. kontroli (ogłoszenie nr 115189)

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego, w szczególności w zakresie prowadzenia przez te organy postępowań administracyjnych, postępowań egzekucyjnych i skargowych, - prowadzi kontrole robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, sprawozdań z kontroli i innych pism niezbędnych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia kontroli, - sporządza protokoły z kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, zawierające niezbędne elementy i załączniki, - sporządza analizy efektywności kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych oraz analizy skuteczności kontroli, - prowadzi postępowania wyjaśniające w zakresie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Prawo budowlane
      • Inne wymagania: Nasze wymagania (niezbędne): - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie, - znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz określonych na jej podstawie standardów kontroli w administracji rządowej, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - umiejętność argumentowania, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, - kultura osobista, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne albo studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej albo średnie techniczne z zakresu budownictwa, - uprawnienia budowlane, - prawo jazdy kat. B. Osoba na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego, w szczególności w zakresie prowadzenia przez te organy postępowań administracyjnych, postępowań egzekucyjnych i skargowych, - prowadzi kontrole robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, sprawozdań z kontroli i innych pism niezbędnych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia kontroli, - sporządza protokoły z kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych, zawierające niezbędne elementy i załączniki, - sporządza analizy efektywności kontroli robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych oraz analizy skuteczności kontroli, - prowadzi postępowania wyjaśniające w zakresie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie. *Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: **Bliższe informacje: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub e-mailowo na adres: nabory@gunb.gov.pl

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 819 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, dodat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor ds. obsługi sekretarskiej kierownictwa urzędu w bor

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: przyjmuje korespondencję kierowaną do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkłada ją do dekretacji, a następnie przekazuje zgodnie z dekretacją, obsługuje pisma w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD), prowadzi terminarz spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, redaguje pisma na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, wyszukuje informacje i dane na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, wykonuje inne czynności związane z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączy rozmowy, przekazuje informacje, zabezpiecza potrzeby w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługuje pod względem recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi itp.).

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
      • Inne wymagania: Wymagane wykształcenie co najmniej średnie, 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, znajomość przepisów dot. podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej, umiejętność organizacji pracy własnej, znajomość przepisów dot. działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej. Osoba na tym stanowisku: przyjmuje korespondencję kierowaną do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkłada ją do dekretacji, a następnie przekazuje zgodnie z dekretacją, obsługuje pisma w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD), prowadzi terminarz spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, redaguje pisma na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, wyszukuje informacje i dane na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, wykonuje inne czynności związane z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączy rozmowy, przekazuje informacje, zabezpiecza potrzeby w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługuje pod względem recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi itp.). Szczegółowe informacje: nr ogłoszenia 115432, .

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 380 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Główny specjalista ds. analiz biznesowych w duc

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: przeprowadza analizy biznesowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, tworzy dokumentację analityczno-projektową w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, pozyskuje i specyfikuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz dokonuje weryfikacji zebranych potrzeb biznesowych w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera bieżące prace projektowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera prowadzenie testów biznesowych dla opracowanych rozwiązań w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Prawo budowlane, Kodeks Postępowania Administracyjnego
      • Inne wymagania: Głowny urzad nadzoru budowlanego Śródmiescie praca w godzinach 8.15-16.15 Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat przy realizacji zadań analitycznych, znajomość KPA, znajomość metodyki projektowej Prince 2, umiejętność definiowania specyfikacji funkcjonalnej systemu teleinformatycznego, znajomość przepisów regulujących proces budowlany w Polsce (ustawa o wyrobach budowlanych), ustawy o informatyzacji działalności podmiotów, znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Osoba na tym stanowisku: przeprowadza analizy biznesowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, tworzy dokumentację analityczno-projektową w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, pozyskuje i specyfikuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz dokonuje weryfikacji zebranych potrzeb biznesowych w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera bieżące prace projektowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera prowadzenie testów biznesowych dla opracowanych rozwiązań w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: numer ogłoszenia 115150 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 914 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Główny specjalista ds. analiz biznesowych w duc

    Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku: przeprowadza analizy biznesowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, tworzy dokumentację analityczno-projektową w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, pozyskuje i specyfikuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz dokonuje weryfikacji zebranych potrzeb biznesowych w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera bieżące prace projektowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera prowadzenie testów biznesowych dla opracowanych rozwiązań w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo budowlane
      • Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat przy realizacji zadań analitycznych, znajomość KPA, znajomość metodyki projektowej Prince 2, umiejętność definiowania specyfikacji funkcjonalnej systemu teleinformatycznego, znajomość przepisów regulujących proces budowlany w Polsce (ustawa o wyrobach budowlanych), ustawy o informatyzacji działalności podmiotów, znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Osoba na tym stanowisku: przeprowadza analizy biznesowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, tworzy dokumentację analityczno-projektową w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, pozyskuje i specyfikuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne oraz dokonuje weryfikacji zebranych potrzeb biznesowych w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera bieżące prace projektowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, wspiera prowadzenie testów biznesowych dla opracowanych rozwiązań w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: numer ogłoszenia 115149 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 914 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną