Młyn Jacka Hotel & SPA ****

Specjalista ds. kadr i płac

  • Umowa o pracę
    4 000-6 500 zł netto / mies.
  • Wadowice, małopolskie pow. wadowicki

Specjalista ds. kadr i płac

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Praca od zaraz

Specjalista ds. kadr i płac

Młyn Jacka Hotel & SPA ****

Młyn Jacka Hotel & Spa****- jeden z najbardziej rozpoznawalnych hoteli w Małopolsce poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac. Jeżeli Twoim celem jest praca w prestiżowym miejscu, w którym troszczymy się nie tylko o Gości, ale także o pracowników zapraszamy do aplikowania.

Zakres obowiązków

  • Dokumentacja pracownicza: Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, takiej jak umowy o pracę, zaświadczenia, aneksy, wypowiedzenia, karty pracy, ewidencja czasu pracy, sprawy ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

  • Obsługa kadrowo-płacowa: Prowadzenie danych osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, weryfikacja składek ZUS, rozliczanie urlopów, świadczeń chorobowych i innych świadczeń pracowniczych.

  • Opracowywanie polityki personalnej: Współudział w tworzeniu procedur, polityk personalnych i regulaminów pracy w firmie, zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa pracy.

  • Zarządzanie dokumentacją związaną z pracownikami: Prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o poufność danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, deklaracje PIT.

  • Współpraca z pracownikami: Udzielanie informacji na temat kwestii związanych z zatrudnieniem, rozwiązywanie problemów kadrowych, obsługa zapytań pracowników dotyczących płac, urlopów itp.

  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT-4R, PIT-8 AR, GUS, PFRON

  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac

  • Współpraca z organami państwowymi: Kontakt z urzędami pracy, ZUS, urzędami skarbowymi w celu załatwiania formalności związanych z zatrudnieniem i płacami pracowników.

  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy: Śledzenie nowych przepisów dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w procedurach związanych z zarządzaniem personelem.

  • Obrobienie dokumentów sprzedaży, przy wsparciu głównej księgowej.

Wymagania

  • Mile widziane wykształcenie wyższe

  • Kompleksowa wiedza z obszaru kadr i płac.

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.1 rok

  • Znajomość przepisów - w szczególności prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, a także procesów naliczania płac.

  • Znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik.

  • Atutem będzie znajomość programu Enova.

  • Umiejętność organizacji pracy własnej i utrzymania porządku w dokumentacji.

  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.

  • Sumienność, dbałości o szczegóły i terminowości.

  • Otwartość i chęć uczenia się.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat.

  • Wsparcie merytoryczne w procesie wdrożenia.

  • Niezbędne narzędzia do pracy.

  • Miłą atmosferę w pracy.

  • Możliwość rozwoju.

  • Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Efektywny Hotel Sp. zo.o., ul. Zakopiańska 64, 34-100 Jaroszowice, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
  • Informujemy, że Administratorem danych jest Efektywny Hotel Sp. z o.o., ul. Zakopiańska 64, 34-100 Jaroszowice. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Dodana
Wygasa (za 1 miesiąc)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy