(Młodsza/młodszy) specjalistka/specjalista ds. sprzedaży online

  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Od momentu naszego powstania w 1997 roku, Wiedza i Praktyka sp. z o.o. z siedzibą w sercu Warszawy, nieustannie rozwija się, aby być wiernym partnerem dla specjalistów i przedsiębiorców poszukujących solidnej wiedzy fachowej. Jesteśmy jednym z czołowych dostawców informacji branżowej w Polsce, a nasze publikacje, zarówno drukowane, jak i elektroniczne, są synonimem jakości i praktyczności. Nasza misja jest jasna i niezmienna – pragniemy wspierać Was, profesjonalistów i właścicieli firm, w dążeniu do doskonałości zawodowej i osobistej. Wiedza, którą dostarczamy, ma pomagać w codziennych wyzwaniach, inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań i przyczyniać się do Waszego sukcesu. Z dumą zatrudniamy między 51 a 200 wykwalifikowanych pracowników, którzy są naszym największym atutem. Dzięki ich zaangażowaniu i ekspertyzie, nasze szkolenia stacjonarne i konferencje cieszą się uznaniem i są chętnie odwiedzane przez specjalistów z różnych branż. Innowacyjność jest dla nas kluczowa. Nieustannie poszukujemy nowych, coraz bardziej zaawansowanych sposobów na przekazywanie wiedzy, abyście zawsze mieli dostęp do aktualnych i praktycznych informacji w dogodnej dla Was formie. Jesteśmy przekonani, że nasze publikacje i usługi edukacyjne są nie tylko źródłem wiedzy, ale i inspiracji. Zapraszamy Was do współtworzenia z nami historii sukcesu, która zaczęła się ponad dwie dekady temu, a która – mamy nadzieję – będzie trwać jeszcze długie lata, przynosząc korzyści wszystkim, którzy z nami współpracują.

(Młodsza/młodszy) specjalistka/specjalista ds. sprzedaży online


Twój zakres obowiązków

  • Planowanie kampanii marketingowych we współpracy z menedżerami produktów i redaktorami
  • Współpraca przy przygotowaniu materiałów dla promocji online do kampanii sprzedażowych i leadowych. (m. in. mailingi, landing page)
  • Współpraca z zespołem produktowym w zakresie przygotowywania strategii sprzedaży
  • Ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za promocję w takich kanałach jak: e-mailing, newsletter i szeroko pojętych social mediach
  • Koordynacja, nadzorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych kampanii i ich optymalizacja, kontrola przydzielonego budżetu
  • Generowanie pomysłów na nowe działania i inicjowanie rozwiązań

Nasze wymagania

  • Min. rok doświadczenia na stanowiskach sprzedażowych i/lub marketingowych w online
  • Znajomość zasad marketingu online
  • Kreatywność i chęć do działania
  • Doświadczenie w tworzeniu, rozliczaniu i analizowaniu budżetów kampanii
  • Umiejętność analitycznego myślenia w zakresie oceny skuteczności podejmowanych działań promocyjno-sprzedażowych
  • Zainteresowanie wykorzystywaniem AI w marketingu
  • Znajomość rynku wydawniczego, mediów lub nowych technologii np. Google Analytics 4.

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Pracę w modelu hybrydowym (3 dni w biurze, 2 zdalnie)
  • Elastyczny czas pracy (startujemy między 8:00, a 9:30)
  • Możliwość rozwoju (m.in. szkolenia, konferencję)
  • Pracę przy ciekawych, ale wymagających projektach, które są kierowane pod bardzo sprofilowanego odbiorcę
  • Wymianę wiedzy
  • Brak dress code’u
  • Swobodną atmosferę
  • Biuro zlokalizowane na zielonej Saskiej Kępie

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 15 dni temu)
Powrót do listy ofert