Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.05.2024

Główny specjalista ds. komunikacji

Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
  • Katowice, śląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • użytkowanie sprzętu biurowego
  • charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami
  • praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim
  • częste wyjazdy służbowe
  • Przygotowuje komunikaty do publikacji
  • Redaguje oświadczenia i komunikaty do prasy,
  • Przygotowuje materiały informacyjne, publikacje i materiały promocyjne ministerstwa.
  • Przygotowuje materiały pomocnicze dla kierownictwa ministerstwa na potrzeby wystąpień medialnych i oficjalnych spotkań.
  • Wykonuje i dokonuje obróbki zdjęć z wydarzeń i spotkań w ministerstwie z udziałem członków kierownictwa.
  • Opracowuje odpowiedzi na pytania dziennikarzy kierowane do ministerstwa.
  • Popularyzuje i upowszechnia wiedzę związaną z działalnością ministerstwa w mediach społecznościowych.
  • Prowadzi serwis internetowy ministerstwa w zakresie działu Aktualności oraz strony podmiotowej.
  • Publikuje materiały informacyjne na stronach serwisu internetowego ministerstwa oraz w mediach społecznościowych.
  • Organizuje konferencje prasowe, briefingi i inne spotkania z mediami.
  • Przygotowuje codzienny przegląd prasy, wybranych serwisów internetowych oraz mediów społecznościowych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku dziennikarskim lub specjalizacji dziennikarskiej albo w zakresie komunikacji społecznej
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 3 letni staż pracy w mediach lub biurze prasowym
  • Znajomość aktów prawnych: znajomość ustawy Prawo Prasowe, znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Wiedza merytoryczna z zakresu problematyki mediów, w tym mediów społecznościowych, komunikacji kryzysowej, komunikacji społecznej i public relations
  • Umiejętność współpracy, komunikacji, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów
  • umiejętność analizowania informacji
  • umiejętność tworzenia elementów graficznych, nagrań audio oraz nagrań wideo
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.

Powrót do listy ofert