Specjalista ds. nadzorowania zadań inwestycyjnych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • praca w terenie,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,

„Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
  • bariery architektoniczne- brak windy,
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • podczas pobytu w terenie występuje konieczność przebywania pod ruchem i w hałasie.
  • prowadzi sprawy w zakresie kontroli uczestników realizacji inwestycji, harmonogramu i postępu prac,
  • bierze udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji,
  • bierze udział w konsultacji proponowanych zmian technologicznych i uzgadnianiu z właściwymi komórkami organizacyjnymi programów badań laboratoryjnych,
  • współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie badań i nadzorów archeologicznych oraz postanowień decyzji środowiskowych podczas realizacji zadań,
  • współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prowadzenie kontroli w okresach gwarancyjnych, zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas realizacji inwestycji,
  • współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji,
  • prowadzi wymaganą sprawozdawczości, archiwizację dokumentów budowy, przekazuje komplet dokumentacji powykonawczej i operaty kolaudacyjnych do Archiwum Zakładowego i do Rejonów oraz raporty z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów,
  • prowadzi monitoring terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowuje rekomendację działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów z zakresu: prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych.
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe budowlane, drogowe, mostowe
  • doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów FIDIC

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • indywidualny rozkład czasu pracy,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”),
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych,
  • karty sportowe,
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert