Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 13.05.2024

Specjalista ds. komunikacji

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca administracyjno-biurowa, jak również związana z wyjazdami w teren -województwo łódzkie, działania pod presją czasu, kontakt z klientem zewnętrznym, możliwość występowania sytuacji spornych, praca przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym bez windy,bariery architektoniczne.

  • monitoruje media (prasę, radio, TV, internet, PAP) pod kątem tematów związanych z ochroną zabytków, w tym na bieżąco przekazuje pojawiające się istotne informacje właściwym członkom kierownictwa Urzędu,
  • współpracuje z kierownictwem Urzędu w zakresie pozyskiwania informacji związanych z działaniami podejmowanymi w Urzędzie i przekazywania ich zainteresowanym mediom,
  • opracowuje projekty odpowiedzi na pytania dziennikarzy, organizuje i obsługuje wystąpienia medialne (konferencje prasowe, briefingi, wywiady, oświadczenia medialne),
  • udziela odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów,
  • obsługuje strony internetowe i media społecznościowe w zakresie informowania o działalności Urzędu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się
  • znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • dobra organizacja pracy
  • komunikatywność
  • umiejętność argumentowania, analizowania informacji, precyzyjnego formułowania ustnych i pisemnych wypowiedzi
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

stabilne zatrudnienie

dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

nagrody jubileuszowe

Powrót do listy ofert