Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 10.05.2024

Radca prawny ds. obsługi prawnej

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • Jelenia Góra, dolnośląskie pow. Jelenia Góra

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Praca w terenie
  • Budynek biurowy w Urzędzie Skarbowym w Jeleniej Górze przy ul. Thebesiusa 1– 4 kondygnacje
  • Budynek posiada windę
  • Wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Toalety na każdej kondygnacji przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Pomieszczenie socjalne na każdej kondygnacji
  • Sporządza i wnosi skargi kasacyjne oraz odpowiedzi na skargi kasacyjne do NSA w celu zaskarżenia orzeczenia WSA lub zajęcie stanowiska wobec skargi kasacyjnej strony
  • Sporządza pisma procesowe w postępowaniach przed sądami powszechnymi w celu zabezpieczenia interesów skarbu państwa
  • Uczestniczy w rozprawach przed sadami administracyjnymi i powszechnymi w celu zapewnienia reprezentacji IAS/Dyrektora IAS
  • Sporządza opinie prawne w celu wyjaśnienia wątpliwości w zakresie interpretacji bądź zastosowania przepisu prawa
  • Opiniuje umowy cywilnoprawne zawierane przez IAS w celu zapewnienia właściwej ochrony prawnej

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat na stanowisku radcy prawnego lub powyżej 4 lat w administracji
  • Wpis na listę radców prawnych
  • Znajomość przepisów m.in. prawa podatkowego, cywilnego, handlowego, karnego, administracyjnego, pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność argumentowania i przekonywania w zakresie udzielanych porad i opinii prawnych, skarg oraz w sprawach przed sądami
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowego
  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 4.289,78 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 1,632) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
Powrót do listy ofert