Office Assistant
Miejsce pracy
-
Warszawa, mazowieckie
Inny
Umowa o pracę
Pełny etat
P&P Solutions Sp. z o.o.
Office Assistant
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie, sprawdzanie jej poprawności oraz archiwizacja (kserowanie, drukowanie, dokumentowanie przepływu oraz przygotowywanie dokumentów firmowych).
- Bieżąca prace administracyjne oraz kadrowo-księgowe.
- Zarządzanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z kontrahentami, prowadzenie kalendarzy, umawianie oraz organizacja spotkań.
- Wsparcie w cyklicznych rozliczeniach kontrahentów i współpracowników, w tym m.in. weryfikacja dokumentacji, kontrola poprawności raportowanego czasu pracy i rozliczeń, przygotowywanie zbiorczych zestawień, raportowanie.
- Ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz wsparcie w przygotowaniu faktur sprzedażowych.
- Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe (monitorowanie kończącego się asortymentu) oraz dbałość o opiekę nad nim.
- Pomoc w organizacji eventów firmowych oraz innych inicjatyw.
- Wsparcie innych działów oraz managera w ramach dodatkowo zleconych prac.
Nasze wymagania
- Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
- Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami).
- Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem oraz organizacją pracy, szybko się uczysz.
- Dbasz o szczegóły, jesteś osobą dokładną, proaktywną i elastyczną. Opieka nad biurem, procesami firmowymi i dokumentacją wewnątrzfirmową wymaga czujnego oka, przewidywania zdarzeń, dostosowywania priorytetów i szybkiej reakcji.
- Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
- Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
- Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie oraz biegle posługujesz się językiem polskim.
- Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.
To oferujemy
- Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku ekspertów z danych dziedzin oraz realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Junior Office Manager’a, Młodszego Księgowego, Młodszego Konsultanta/Rekrutera, Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
- Wynagrodzenie: 4 500 – 5 500 zł brutto (umowa o pracę, umowa zlecenie).
- Dostęp do kompleksowej platformy szkoleniowej i wellbeingowej oferującej rozwój, profilaktykę i interwencję w obszarach dobrostanu zawodowego, fizycznego, psychologicznego, społecznego oraz finansowego.
- Pakiet benefitów kafeteryjnych – w tym karta MultiSport.
- Prywatna opieka medyczna o szerokim zakresie.
- Wyjścia integracyjne, szkolenia, konferencje.
Aplikuj
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez P&P Solutions Sp. z o.o. 00-842 Warszawa Łucka 15/215, NIP: 1231300116 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa
(za 14 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Warszawa
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty