Pracownik administracyjny / obsługa sekretariatu

  • Starogard Gdański, pomorskie pow. starogardzki

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Akomex Sp. z o.o.

Pracownik administracyjny / obsługa sekretariatu


Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura
  • zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej i poczty elektronicznej
  • obsługa gości, klientów oraz kontrahentów firmy
  • organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych
  • organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja i dystrybucja w tym docelowo za pomocą Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów

Nasze wymagania

  • umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
  • zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • dbałość o poufność i dyskrecję danych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo na okres ok. 2 lat
  • możliwości systematycznego podnoszenia kwalifikacji
  • odpowiedzialną pracę w nowoczesnej organizacji
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AKOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 83-200 Starogard Gdański ul. Jabłowska 71, NIP: 5922231727 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 17 dni temu)
Powrót do listy ofert