Pracownik administracyjny / obsługa sekretariatu
Miejsce pracy
-
Starogard Gdański, pomorskie pow. starogardzki
Inny
Umowa o pracę
Pełny etat
Akomex Sp. z o.o.
Pracownik administracyjny / obsługa sekretariatu
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura
- zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej i poczty elektronicznej
- obsługa gości, klientów oraz kontrahentów firmy
- organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych
- organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja i dystrybucja w tym docelowo za pomocą Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów
Nasze wymagania
- umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
- zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- samodzielność, odpowiedzialność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- dbałość o poufność i dyskrecję danych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo na okres ok. 2 lat
- możliwości systematycznego podnoszenia kwalifikacji
- odpowiedzialną pracę w nowoczesnej organizacji
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
Aplikuj
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AKOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 83-200 Starogard Gdański ul. Jabłowska 71, NIP: 5922231727 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa
(za 17 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Starogard Gdański