Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 10.05.2024

Starszy inspektor ds. wydatków osobowych

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

- zagrożenie korupcją,

- stres związany z pracą pod presją czasu,

- obsługa klientów zewnętrznych.

  • Wykonuje wszelkie czynności związane z prawidłowym i terminowym sporządzaniem list płac, dekretuje poszczególne dokumenty, terminowo dokonuje potrącenia sądowe, komornicze oraz pochodzące od innych, uprawnionych w tym zakresie instytucji.
  • Comiesięczne rozlicza podatek zryczałtowany oraz dochodowy od osób fizycznych, coroczne uzgadnianie i wystawianie druków PIT.
  • Comiesięcznie rozlicza składki ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego oraz funduszu pracy.
  • Dokonuje rozliczeń dodatkowych należności, nalicza nagrody roczne, wypełnia stosowną dokumentację dotyczącą funkcjonariuszy i pracowników w związku z przyjęciem, zwolnieniem lubprzeniesieniem do innej jednostki oraz dokonuje naliczeń świadczeń rocznych wynikających z art. 117 ustawy o Policji przysługujących zwolnionym funkcjonariuszom..
  • Obsługuje system informatyczny System Wspomagania Obsługi Policji ( SWOP ), prowadzi manualne karty uposażeń i wynagrodzeń z comiesięcznym zapisem dokonywanych wypłat wszelkich należności.
  • Wystawia na żądanie funkcjonariuszy, pracowników i urzędów, zgodnie z obowiązującymi zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ( druk ZUS Rp-7 ) z całego okresu zatrudnienia.
  • Dokonuje naliczeń należności płatnych z innych funduszy.
  • Archiwizuje dokumentację płacową.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórkach płacowo-kadrowych
  • Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, kreatywność, umiejętność konsultowania, przekonywania i argumentowania.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Znajomość podstaw obliczania płac.
  • Umiejętność interpretacji przepisów dodatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach płacowo-kadrowych w jednostkach budżetowych
  • obsługa SWOP, Microsoft Office oraz Płatnika,
  • znajomość ustawy o Policji oraz zagadnień dotyczących nliczania płac oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, FP,
  • znajomość przepisów dotyczących rozliczania płac pracowników i funkcjonariuszy.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Powrót do listy ofert