Referent ds. Obsługi kancelaryjno-administracyjnej

Komenda Powiatowa Policji w Kędzierzynie-Koźlu
  • Kędzierzyn-Koźle, opolskie pow. kędzierzyńsko-kozielski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Zagrożenie korupcją.

  • prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Referatu Kryminalnego Komisariatu Policji w Kędzierzynie-Koźlu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
  • przyjmuje, rozdziela i wysyła korespondencję i przesyłki oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie dotyczącą korespondencji zwykłej i poczty specjalnej,
  • prowadzi rejestrację korespondencji, rejestrów, wykazów dokumentacji wysyłanej i przyjmowanej za pośrednictwem systemu e-komenda,
  • prowadzi wykaz delegacji w systemie e-komenda,
  • kompletuje sprawy ostatecznie załatwione zgodnie z naniesionymi pozycjami Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji i przekazuje je do składnicy akt KPP,
  • bierze udział w procedurze brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia oraz sporządza protokoły brakowania ocenionej dokumentacji,
  • bierze udział w czynnościach zdawczo-odbiorczych w poszczególnych komórkach organizacyjnych KP.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • biegła obsługa komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • umiejętność pracy w zespole , komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność.
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert