Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Starszy inspektor ds. orzecznictwa administracji architektoniczno-budowlanej

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2-osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
  • analizuje odwołania i zażalenia od decyzji organów I instancji, przygotowuje projekty decyzji i postanowień;
  • analizuje i prowadzi postępowania oraz przygotowuje projekty decyzji podejmowanych w trybach nadzwyczajnych, wszczynanych na wniosek strony i z urzędu;
  • przygotowuje odpowiedzi na skargi na decyzje ostateczne, przekazuje do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego akta sprawy;
  • analizuje skargi i wnioski obywateli i przygotowuje projekty odpowiedzi;
  • dokonuje kontroli rejestrów w systemie RWDZ - rejestr wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz rejestr zgłoszeń budowy oraz przygotowuje projekty postanowień nakładających karę pieniężną na starostów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie lub średnie branżowe na kierunku technik budownictwa
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo ochrony środowiska, o gospodarce nieruchomościami, Prawo wodne, o ochronie przeciwpożarowej, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Prawo cywilne, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie wyższe techniczno-budowlane,
  • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej (projektu),
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu budownictwa,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • Umiejętność pracy zespołowej.

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do nauki
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Udział w realizacji ciekawych, rozwijających przedsięwzięć
  • Bogatą ofertę szkoleniową
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy
  • Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
  • Dobrą lokalizację
  • Poczucie bezpieczeństwa

Powrót do listy ofert