Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Starszy inspektor ds. praca w archiwum

Komenda Powiatowa Policji w Puławach
  • Puławy, lubelskie pow. puławski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca wykonywana jest w budynku KPP w Puławach przy ul. Wojska Polskiego 6, na II piętrze budynku.

Realizacja zadań wymaga kontaktów z interesantami z zewnątrz oraz pracownikami z innych komórek organizacyjnych KPP w Puławach, zajmującymi się realizacją powiązanych zadań. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej i są związane z obsługą urządzeń biurowych (komputer, telefon), prowadzeniem rozmów telefonicznych i bezpośrednich z interesantami. Ponadto praca odbywa się również w trudnych warunkach środowiskowych (kurz), wymaga wysiłku fizycznego związanego z przenoszeniem akt miedzy piętrami i do pomieszczeń piwnicznych. Praca wykonywana jest przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Stanowisko pośrednio nadzorowane przez pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych w KPP
w Puławach.

Budynek KPP nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich: bariery architektoniczne (schody, wąskie ciągi komunikacyjne, specjalistyczna łazienka tylko na parterze budynku, brak windy).

  • 1. Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej do Składnicy Akt KPP w Puławach, gromadzenie jej, przechowywanie i zabezpieczanie przed utratą, zniszczeniem i ujemnymi wpływami atmosferycznymi.
  • 2. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych poprzedzających dopuszczenie do pracy lub służby na stanowiskach, z którymi łączy się dostęp do informacji niejawnych oraz szkoleń dla pozostałych osób zatrudnionych, pełniących służbę lub wykonujących czynności zlecone w jednostce organizacyjnej.
  • 3. Przyjmowanie, przechowywanie, ewidencjonowanie oświadczeń o stanie majątkowym, notatek z analizy oświadczenia o stanie majątkowym zgodnie z obowiązującą w tym zakresie decyzją Kierownika jednostki oraz udostępnianie uprawnionej osobie w celu dokonania analizy.
  • 4. Porządkowanie zasobu archiwalnego znajdującego się w składnicy Akt w KPP w Puławach oraz sporządzanie wykazów dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, kategorii B oznaczonej symbolem B i BE, której okres przechowywania upłynął, a także udział w komisyjnym zniszczeniu oraz sporządzenie protokołów brakowania.
  • 5. Wypożyczanie i udostępnianie do wglądu na miejscu dokumentacji niearchiwalnej ze składnicy Akt w KPP w Puławach, przy zastosowaniu odpowiednich przepisów w tym zakresie.
  • 6. Prowadzenie postępowań sprawdzających wobec kandydatów do służby lub pracy w Policji oraz policjantów i pracowników Komendy, a także prowadzenie kontrolnych postępowań sprawdzających, w przypadku ujawnienia nowych informacji wskazujących, iż osoba której wydano poświadczenie bezpieczeństwa nie daje rękojmi zachowania tajemnicy.
  • 7. Organizowanie i prowadzenie szkoleń dla policjantów i pracowników KPP w Puławach i jednostek podległych z zasad prawidłowego archiwizowania i przekazywania do składnicy akt w KPP w Puławach lub Archiwum KWP w Lublinie dokumentacji wytworzonej w komórkach Komendy i jednostkach podległych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • Samodzielność, systematyczność, sumienność, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole i argumentowania, umiejętność działania i rozwiązywania problemów w sytuacjach nieprzewidzianych, stresowych, umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji
  • Obsługa komputerowych programów biurowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w archiwum lub komórkach zajmujących się ochroną informacji niejawnych
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE”
  • Znajomość przepisów o działalności archiwalnej Policji, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert