Inspektor ds. eksploatacji w administracji obsługi mieszkańców nr 3 (dnz/20/2024)

  • Warszawa, mazowieckie

Administrator nieruchomości

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie branżowe
  • Zawody: Administrator nieruchomości
  • Inne wymagania: niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku)
    - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
    - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    - nieposzlakowana opinia;
    - wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe minimum 3 lata stażu pracy;
    - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego;
    - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych.

    dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
    - preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem nieruchomościami;
    - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

    Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości:
    - terminowość;
    - skrupulatność i dokładność;
    - komunikatywność.

    Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
    - kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorami;
    - sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku;
    - zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych;
    - spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji Specjaliście ds. Eksploatacji w AOM;
    - sporządzanie stosownych raportów stała współpraca z administratorami budynków.

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie;
    - list motywacyjny podpisany odręcznie;
    - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy;
    - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
    - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
    - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
    - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie;
    - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie;
    - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego);
    - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie;
    - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie.

    Druki ww. oświadczeń oraz zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie zamieszczone są na stronach:
    pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca)
    zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 10 maja 2024 r. pod adresem:

    Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
    03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie:
    Nabór NrDNZ/20/2024 na stanowisko Inspektor ds. Eksploatacji
    w Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 3 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
    w pełnym wymiarze czasu pracy
    (termin złożenia dokumentacji do dnia 10 mja 2024 r.)
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert