Specjalista ds. gospodarowania nieruchomościami
-
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
2. Zagrożenie korupcją
3. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
1. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych
2. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych
3. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
4. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-
bierze udział w rozprawach administracyjnych, prowadzi monitoring postępu prac związanych z wydawaniem decyzji i wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji administracyjnych
-
dokonuje regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe i statutowe GDDKiA poprzez uzyskiwanie decyzji o wygaszeniu prawa trwałego zarządu
-
prowadzi, aktualizuje i weryfikuje ewidencję nieruchomości będących w posiadaniu Generalnej Dyrekcji, położonych w pasach dróg krajowych wraz z klasą użytków i ich powierzchnią niezbędną dla określenia wysokości podatku i przekazuje dane do właściwego Wydziału, prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową środków trwałych (gruntów) w formie wykazu oraz przygotowuje zestawienia do wystawienia dowodów przejęcia środka trwałego (OT) dla działek stanowiących własność Skarbu Państwa
-
przeprowadza kontrolę wykonawstwa, merytoryczne odbiory i rozliczanie zleconych robót formalno-prawnych wykonywanych przez podmioty zewnętrzne oraz bierze udział w odbiorach robót w części dotyczącej nieruchomości
-
realizuje zadania w zakresie ujawniania w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje drogowe
-
współpracuje z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe oraz bierze udział w postępowaniach administracyjnych związanych z wydaniem decyzji odszkodowawczych
-
przygotowuje oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania terenem na cele budowlane niezbędne do przygotowania wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę w celu prawidłowego przygotowania inwestycji do realizacji
-
prowadzi monitoring rzeczywistego stanu realizacji nabytych gruntów w porównaniu do zakładanego harmonogramu
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji lub gospodarowania nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
-
Prawo jazdy kat. B
-
Znajomość przepisów prawnych z zakresu: „specustawy” drogowej, geodezji, gospodarki nieruchomościami, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych
-
Umiejętność obsługi pakietu MS Office
-
Posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe w zakresie geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
-
Przeszkolenie w zakresie zarządzania, gospodarki nieruchomościami
-
Znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym
-
Znajomość zasad wyceny nieruchomości
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (poziom B)
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Trzynaste wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
-
Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
-
(m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
-
Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Bydgoszcz