Specjalista ds. budowlanych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • praca w terenie,
  • reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
  • bariery architektoniczne- brak windy,
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • podczas pobytu w terenie występuje konieczność przebywania pod ruchem i w hałasie.

„Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ;

  • przygotowuje dokumenty oraz określa koszty budowy, rozbudowy, remontów obiektów zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodka socjalnego w celu realizacji robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawnymi w tym zakresie uwzględniając racjonalne wydatkowanie środków finansowych na powyższe cele,
  • nadzoruje i rozlicza roboty budowlane związane z budową, rozbudową, remontami obiektów budowlanych zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodka socjalnego w celu realizacji robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawnymi w tym zakresie uwzględniając racjonalne wydatkowanie środków finansowych na powyższe cele,
  • ocenia stan techniczny obiektów budowlanych zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodka socjalnego,
  • przygotowuje wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania dla zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dla zamówień poniżej progu przewidzianego dla ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw dotyczących Oddziału i Ośrodka socjalnego,
  • prowadzi książki obiektów budowlanych zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodka socjalnego,
  • prowadzi sprawy związane z zawieraniem i realizacją umów w zakresie dostaw mediów do Oddziału i Ośrodka socjalnego,
  • prowadzi obsługę administracyjną Oddziału i Ośrodka socjalnego,
  • dokonuje zakupów i rozlicza dokumenty finansowe z zakupów dla Oddziału i Ośrodka socjalnego.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania i administrowania budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi
  • prawo jazdy kat. B,
  • wiedza w zakresie prowadzenia procesu budowlanego
  • znajomość przepisów: prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
  • wiedza w zakresie zarządzania i administrowania budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe budowlane
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i/lub w zakresie sporządzania przedmiarów i kosztorysowania robót remontowo-budowlanych.
  • przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych,
  • uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budownictwa ogólnego,
  • umiejętności w zakresie sporządzania kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót budowlanych,

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • indywidualny rozkład czasu pracy,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”),
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych,
  • karty sportowe,
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert