Stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji (110 j)

  • Karczew, mazowieckie pow. otwocki

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne:
    Wykształcenie - wyższe I stopnia

    Staż pracy -
    Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z procesami prowadzenia inwestycji po stronie Zamawiającego,
    Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie uzyskiwania oraz rozliczania dotacji/ dofinansowań

    Znajomość aktów prawnych -
    1. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 107 )
    2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
    3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775)
    4. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r poz. 1605 z późn. zm.)
    5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.)

    Umiejętności -
    1. biegła znajomość pakietu Office
    2. umiejętność obsługi sprzętu biurowego
    3. umiejętność dobrej organizacji pracy
    4. umiejętność pracy w zespole
    5. umiejętność pracy pod presją czasu
    6. umiejętność korzystania z platformy e-zamówienia
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 500 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy