Specjalista/tka ds. szkoleń

Fundacja Centrum Rozwiązań Biznesowych
  • Lublin, lubelskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy: Lublin

Główne obowiązki:
• Praca przy realizacji projektów szkoleniowych
• Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych
• Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej
• Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń
• Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń
• Współpraca oraz stały kontakt z klientami i kontrahentami
• Współpraca oraz stały kontakt z wykładowcami oraz trenerami
• Prowadzenie działań promocyjnych za pomocą strony domowej fundacji oraz portali społecznościowych i ogłoszeniowych

Wymagania


• Wykształcenie wyższe
• Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z branżą szkoleniową [warunek konieczny]
• Umiejętność obsługi programów graficznych np. Adobe, Corel, Gimp
• Umiejętność administrowania stronami internetowymi np. WordPress, QuickCMS
• Czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
• Umiejętność pracy/współpracy w zespole
• Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
• Zaangażowanie i odpowiedzialność
• Terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
• Pozytywne podejście do życia
• Inicjatywa i energia twórcza
• Zimna krew

Oferujemy


• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca od poniedziałku do piątku)
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Praca w miłej i przyjaznej atmosferze pozbawionej korporacyjnych zapędów

Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV w formacie pdf wraz z klauzulą: „Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko: „Specjalista ds. szkoleń” mailem: na adres @ (w tytule wiadomości podając nr referencyjny: SPS/L/2024 oraz nazwę stanowiska).
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert