Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Kierownik oddziału ds. organizacji pracy

Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
  • Suwałki, podlaskie pow. Suwałki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,

- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),

- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

- zagrożenie korupcją,

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa),

- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Suwałkach przy ul. Gen. K. Pułaskiego 73. Budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

  • organizuje i usprawnia prace delegatury
  • uczestniczy w oficjalnych uroczystościach/wizytach w celu zapewnienia realizacji funkcji reprezentacyjnych Wojewody i Wicewojewody
  • zapewnia nadzór z zakresu spraw gospodarczo-technicznych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, umiejętność argumentowania, odporność na stres, zarządzanie ludźmi
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,

- dogodne i elastyczne godziny pracy,

- benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- kursy, szkolenia oraz możliwość dofinansowania do wybranych form edukacji,

- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego,

- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,

- możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie – do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia),

- parking samochodowy oraz stojaki na rowery.

Powrót do listy ofert