Starszy specjalista ds. monitoringu i rozliczania zadań inwestycyjnych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Miejsce pracy
-
Zielona Góra, lubuskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-
Praca w terenie oraz w pomieszczeniach biurowych
-
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
-
Praca wymagająca szczególnej koncentracji
-
Praca wymagająca prowadzenia pojazdu samochodowego
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
-
Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak toalet dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdów dla wózków
-
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-
prowadzi kontrolę i monitoring realizacji zadań inwestycyjnych, w zakresie zgodności z warunkami umowy oraz harmonogramem rzeczowym i finansowym
-
sprawdza i przygotowuje Kierownikowi Projektu dokumenty finansowe do płatności oraz prowadzi ewidencję postępu prac i rozliczeń finansowych, bierze czynny udział w weryfikacji kwalifikowalności wydatków w oparciu o obowiązujące wytyczne dla projektów współfinasowanych z funduszy UE oraz monitoruje stan formalno-prawny
-
prowadzi rozliczenia finansowe zadania inwestycyjnego, aż do jego ostatecznego rozliczenia oraz współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania rozliczenia inwestycji wg wymogów pomocowym UE lub MIF oraz prawa polskiego
-
współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania wymaganych dokumentów do wniosków o współfinansowanie ze źródeł zewnętrznych oraz o uruchomienie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych
-
przygotowuje i archiwizuje wymaganą sprawozdawczość
-
współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, finansowania, realizacji i rozliczenia inwestycji
-
sporządza wraz z rozliczeniem inwestycji dowodów księgowych – przyjęcie środka trwałego w uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w rozbiciu na drogi, grunty, obiekty inżynierskie oraz przygotowuje materiały do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji do użytkowania
-
bierze udział w ocenianiu wnioskowanych zmian do umów (np. poleceń zmian, zamówień i uzupełniających, roszczeń, itp.) oraz przygotowuje wnioski o zamówienia uzupełniające
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji
-
Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych
-
Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word
-
Posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
-
Prawo jazdy kat. „B”
-
Niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; niepozostawanie współpracownikiem tych organów. Dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe budowlane, drogowe, mostowe, ekonomiczne lub prawnicze
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
-
Znajomość przepisów FIDIC
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Trzynaste wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
-
Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
-
Refundacja m.in. kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych
-
Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
Dodana
Wygasa
(za 10 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Zielona Góra