Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 29.04.2024

Starszy referent ds. obsługi kancelaryjno-biurowej

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, praca poza siedzibą urzędu, praca stacjonarna, praca w systemie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na parterze

  • prowadzi książki WKT, Dziennik Podawczy, Rejestry, Skorowidze, Spis Spraw w celu właściwej rejestracji wpływającej korespondencji, przydzielania i obiegu dokumentacji w Wydziale, a co za tym idzie właściwego poziomu zorganizowania pracy wszystkich komórek Wydziału i odciążenia od pracy biurowej policjantów,
  • prowadzi ewidencję nieobecności policjantów w godzinach służbowych, kart urlopowych policjantów i pracowników, zeszytów urlopów i zwolnień lekarskich w celu wykonania comiesięcznego zestawienia oraz okresowych analiz przyczyn absencji w służbie,
  • planuje oraz zaopatruje policjantów oraz pracowników w druki, materiały piśmienne oraz inne niezbędne do właściwego funkcjonowania przedmioty,
  • prowadzi bieżącą archiwizację otrzymanej i wytworzonej dokumentacji służbowej i urzędowej,
  • prowadzi zbiory, aktualizuje i archiwizuje nieaktualne przepisy prawne oraz odpowiada za bieżące i okresowe zapoznawanie z nimi pracowników i policjantów w celu utrzymania wysokiego poziomu wiedzy ogólnej i zawodowej w Wydziale,
  • przygotowuje oraz wysyła korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną,
  • realizuje płatności dla pracowników i policjantów Wydziału.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • umiejętność obsługi komputera i jego podstawowych programów biurowych i użytkowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy

Oferujemy

  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert