Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Starszy referent ds. obsługi sekretariatu

Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
  • Zielona Góra, lubuskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca w siedzibie Urzędu
  • praca administracyjno-biurowa
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
  • wymuszona pozycja ciała
  • oświetlenie sztuczne i naturalne
  • praca przy monitorze ekranowym
  • brak windy
  • przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • Obsługuje pisma wpływające do sekretariatu za pomocą poczty elektronicznej oraz poprzez system elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD/ eBiuro)
  • Przekazuje pisma zgodnie z dekretacją dyrekcji Urzędu
  • Organizuje udział dyrekcji w spotkaniach, konferencjach oraz uroczystościach związanych z reprezentowaniem Urzędu
  • Prowadzi kalendarium spotkań
  • Przygotowuje pisma urzędowe oraz notatki na potrzeby dyrekcji
  • Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą w formie papierowej
  • Udziela zwięzłych informacji telefonicznych interesantom Urzędu
  • Organizuje narady kadry kierowniczej Urzędu i je protokołuje
  • Koordynuje obieg dokumentów między komórkami organizacyjnymi Urzędu
  • Prowadzi książkę kontroli
  • Uczestniczy w realizacji projektów prowadzonych przez Wydział Organizacji i Rejestrów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności: Word, Excel, PowerPoint
  • Obsługa komputera w środowisku MS Windows
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna
  • Rzetelność
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • Podstawowa znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Myślenie analityczne
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Negocjowanie
  • Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów

Oferujemy

  • Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert