Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Inspektor ds. kancelaryjno-biurowych

Komenda Miejska Policji w Zamościu
  • Zamość, lubelskie pow. Zamość

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w systemie ośmiogodzinnym
  • Praca w pomieszczeniach Komendy
  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy
  • Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Naturalne i sztuczne oświetlenie
  • Praca na I piętrze
  • Budynek posiada podjazd, windę oraz toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.
  • Organizuje i koordynuje obieg korespondencji jawnej Komendy Miejskiej Policji w Zamościu
  • Obsługuje składy chronologiczne i składy informatycznych nośników danych
  • Zapewnia wysyłkę korespondencji wychodzącej za pośrednictwem Poczty Specjalnej
  • Obsługuje ekspedycję w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
  • Obsługuje przesyłki przeznaczone do nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z wykorzystaniem programu E-Nadawca
  • Obsługuje System Elektronicznego Obiegu Dokumentów w zakresie swoich kompetencji

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Obsługa komputera, dobra znajomość pakietów biurowych (Word, Excel)
  • Komunikatywność
  • Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Powrót do listy ofert