Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.04.2024

Specjalista ds. kadr i szkolenia

Komenda Powiatowa Policji w Prudniku
  • Prudnik, opolskie pow. prudnicki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i pojazdów)

- Praca biurowa

- Stanowisko wyposażone w komputer

- Zagrożenia korupcją

  • Prowadzi sprawy kadrowe dot. funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • Prowadzi postępowania administracyjne oraz przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku służbowego funkcjonariuszy.
  • Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Policji.
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych i postanowień oraz innej dokumentacji w toku prowadzonych postępowań administracyjnych dot. funkcjonariuszy.
  • Opiniuje i przekłada propozycje rozpatrzenia wniosków i raportów dotyczących stosunku służbowego funkcjonariuszy, przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w tych sprawach.
  • Ustala uprawnienia funkcjonariuszy i pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków do uposażeń i innych świadczeń oraz przygotowuje dokumentację stanowiącą podstawę do ich wpłaty.
  • Kompletuje, prowadzi i przechowuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • Wykonuje zadania lokalnego organizatora doskonalenia zawodowego w miejscu pełnienia służby/pracy.
  • Wykonuje obowiązki związane z zabezpieczeniem kadrowo-mobilizacyjnym Komendy oraz współpracuje z terenowym wojskowym centrum rekrutacji.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
  • umiejętność argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert