Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.04.2024

Inspektor ds. naliczania płac i pochodnych

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
  • Wrocław, dolnośląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca siedząca

- praca wymaga szczególnej koncentracji

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk

- praca przy komputerze

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)

- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy

  • nalicza i sporządza listy miesięcznych uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników wraz z potrąceniami wynikającymi z prawidłowo ustalonych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, prawidłowo ustalonych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz z tytułu prowadzonej egzekucji zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dokonania terminowej realizacji przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych
  • prowadzi kartoteki uposażeń, wynagrodzeń w celu prawidłowego naliczania płac
  • sporządza roczną informację w zakresie osiągniętego dochodu i pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych w celu terminowego przekazania ich do właściwego US oraz dla podatników
  • sporządza roczną informację dla pracowników o wysokości pobranych oraz odprowadzonych do ZUS składek społecznych i zdrowotnej
  • wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków dla pracowników jak również do Zakładu Emerytalno-Rentowego oraz ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków w celu przekazania informacji pracownikowi lub instytucji
  • prowadzi korespondencję z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ZUS, US, komornicy Sądowi, Sądu i inne
  • przygotowuje i przekazuje dokumentację do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) doświadczenia w pracy w komórkach finansowych
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obliczania płac
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • komunikatywność niezbędna przy obsłudze interesantów
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w komórkach płacowo-kadrowych
Powrót do listy ofert